:: newsletter Fakulteta organizacije i informatike Varaždin i Tehnološkog parka Varaždin:: No. 2/2010
pdf verzija newslettera


Dragi čitatelji,

Pozdravljamo Vas u novom broju newslettera Fakulteta organizacije i informatike i Tehnološkog parka Varaždin. Zahvaljujemo svima Vama koji ste odlučili upoznati nas i pratiti naše događaje, a mi ćemo se truditi i dalje slati Vam zanimljive priče iz obrazovnog i poslovnog svijeta.
Uz ostale zanimljivosti i mnogobrojna priznanja Fakultetu i Tehnoparku, u ovom broju predstavljamo rubriku “Žene poduzetnice” u kojoj ćemo Vas upoznavati s našim uspješnim poduzetnicama stanarkama Tehnoparka i uspješnim klijenticama i ženama u poslovnom i znanstvenom svijetu iz naše regije, a predstavljamo Vam i Europsku poduzetničku mrežu.

Drugi broj newslettera dostupan je i u pdf formatu.

U ovom broju pročitajte:    VRH

"web detektivi"

Zimski kamp informatike s naglaskom na sigurni Internet

Studentska stručna praksa na FOI-u

Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave na FOI-ju

Žena poduzetnica - Bernarda Cecelja

Žene poduzetnice - Jelena Brezovec i Jelena Kovačić

Priznanje za najbolji dojam na 14. Smotri Sveučilišta u Zagrebu

Europska poduzetnička mreža - vaša vrata u Europu

3. Dan međunarodne suradnje na Fakultetu organizacije i informatike

Dekan Fakulteta prof.dr.sc. Tihomir Hunjak primio međunarodno priznanje

Na Fakultetu organizacije i informatike održan 1. FOI Forum Live

Tehnološkom parku Varaždin dodijeljena Povelja za kreativno, znanstveno, inovativno i poslovno stvaralaštvo 

Mobilisis -jedna od najperspektivnijih tvrtki za venture ulaganja



"web detektivi"

U prvom broju upoznali smo Vas s projektom „Sigurni internet“ Grada Varaždina, Microsoft Innovation Centra (MIC), Centra za nestalu i zlostavljanu djecu Osijek i Tehnološkog parka Varaždin d.o.o.
Projekt se odnosi na osvješćivanje građana o dobrim i lošim stranama Interneta te implementaciji sklopovskih i proceduralnih zaštitnih rješenja prilikom izlaska na Internet. Najveća pažnja usmjerena je prema djeci i njihovim roditeljima jer su upravo oni najznatiželjnija a time i najranjivija skupina korisnika Interneta.
U proteklom razdoblju u sklopu projekta učinjen je niz aktivnosti: sklopovska zaštita pristupu nepodobnih internetskih stranica u svim osnovnim školama u Varaždinu, ustrojavanje „Malih WEB detektiva“ u svim varaždinskim osnovnim školama, lansiranje besplatnog softverskog rješenja za sigurni Internet u kućanstvima, zimski kamp informatike s naglaskom na sigurnom Internetu i opasnostima koje vrebaju na Internetu, predavanja za djecu i roditelje na temu „Zaštita djece i roditelja na Internetu“, uključivanje gradskih priključnih internetskih točaka pod sklopovsku zaštitu sigurnog Interneta.
Najsigurnija zaštita je kontrolirano korištenje Interneta, a to upravo znači zabranu posjećivanja stranica s nepodobnim sadržajem. U tu svrhu sve varaždinske osnovne škole opremljene su posebnim računalom koje kontrolira izlazak svih korisnika na Internet.
Prilikom prolaska kontrolira se sadržaj stranica i ukoliko sustav primjeti nepodobni sadržaj automatski zabranjuje stranicu ne samo tom računalu nego i svim korisnicima u školi. Kako je sustav kontroliran iz mreže
servera u cijeloj RH on informaciju o nepodobnoj stranici prosljeđuje i također brani drugim školama. Jednako tako informacija iz drugih škola o nepodobnim stranicama automatski se brani i u našim školama.

Mali “WEB detektivi”
Poznato je kako vršnjaci međusobno najbrže i najkvalitetnije prenose informacije. U skladu s tim u projektu «Sigurni Internet» će se provesti obuka za djecu volontere o nepodobnom sadržaju i o opasnostima koje prijete na Internetu. Između ostalog, simulirati će se događaji i metode obrane od uspostave loših i opasnih kontakata na Internetu.

Besplatno softversko rješenje za sigurni Internet kod kuće
Ukoliko roditelji žele zaštiti svoju djecu i pri korištenju kućnog priključka na Internet, tada je potrebno instalirati softversko rješenje i podesiti ga na kućno računalo. Ovim se roditelji rješavaju svih ranije navedenih opasnosti i kod kuće. Za instalaciju i podešavanje kućnog računala nije potrebno dodatno znanje. Ovo rješenje se može skinuti na WEB stranicama svih navedenih partnera projekta «Sigurni Internet».

Sigurni Internet u gradskim Internet točkama
Namjera je projekt „Sigurni Internet“ proširiti i na besplatne Internet priključne točke u gradu kako bi građani i turisti koji koriste ove priključne točke bili također zaštićeni prilikom izlaska na Internet, odnosno kako se baš te točke ne bi koristile za napade na druge korisnike Interneta.

Predavanje za djecu i roditelje o sigurnom Internetu
Kako bi roditelji i djeca bili na vrijeme obavješteni o dobrim stranama korištenja Interneta a jednako tako i o svim opasnostima, organizirano je višesatno predavanje koje je popraćeno brojnim primjerima iz svakodnevice. Predavanje se održalo u konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka 22.12.2009. godine a ono je samo prvo u nizu predavanja na ovu temu.

Povratak na vrh



Zimski kamp informatike s naglaskom na sigurni Internet

U prostorima Microsoft Innovation Centra Varaždin organiziran je treći Kids@MIC kamp informatike za učenike varaždinskih osnovnih škola, kao dio Microsoftove globalne inicijative Unlimited Potential.
Naglasak kampa je na sigurnom korištenju Interneta i internetskih servisa, a u sklopu kampa su održane i radionice o kreiranju i obradi digitalnog videa i fotografije, kao i radionice iz programiranja u Microsoftovom programskom jeziku Small Basic, primjerenom i prilagođenom djeci te dobi. Kamp se održao u tri dvodnevna termina i okupio stotinjak varaždinskih osnovnoškolaca. U izvođenju programa sudjelovali su nastavnici informatike iz varaždinskih osnovnih škola. Uspješnost i kvaliteta programa prepoznati su i u Međimurskoj županiji, pa je tako uz podršku grada Varaždina i Tehnološkog Parka MIC Varaždin izveo i jedan pilot- termin kampa u čakovečkoj 1. osnovnoj školi za dvadesetak učenika petih razreda te škole.

Povratak na vrh



Studentska stručna praksa na FOI-u

Stručna praksa je obvezan i sastavni dio nastave studenata na diplomskom studiju (+2) Fakulteta organizacije i informatike Varaždin. Student diplomskog studija upućuje se na stručnu praksu radi upotpunjavanja teoretskog znanja s praktičnim znanjem i pripremu diplomskog rada, što omogućuje uspješnije ostvarivanje programa studija i uključivanje u profesionalni rad. Obveza studenta diplomskog studija je obaviti stručnu praksu u trajanju od 20 radnih dana.
Ove akademske godine FOI je sklopio sporazum o suradnji vezano uz stručnu praksu s nekoliko tvrtki u Tehnološkom parku: Evolva d.o.o., Delpro d.o.o. i Abit d.o.o. Studenti su trenutno u procesu rezervacija mjesta za stručnu praksu te su pokazali velik interes za odlazak na praksu upravo u te tvrtke. Uz tvrtke unutar Tehnološkog parka, Fakultet organizacije i informatike je u suradnji s tvrtkama u Varaždinskoj županiji, gradu Zagrebu i šire osigurao oko 150 mjesta za stručnu praksu studenata u ovom semestru diplomskog studija.
Kako je ovo tek prva godina formalnog organiziranja stručne prakse, nadamo se da će se dobra suradnja između FOI-a, Tehnološkog parka i ostalih tvrtki nastaviti i ubuduće. Ukoliko ste zainteresirani biti nositelj stručne prakse za studente Fakulteta organizacije i informatike Varaždin možete se javiti voditeljici stručne prakse na FOI-u doc. dr. sc. Nini Begičević na e-mail: strucna_praksa@foi.hr. Sve informacije (Pravilnik, Sporazum o suradnji i dr.) možete naći na web stranici: http://www.foi.hr/strucna_praksa

Povratak na vrh



Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave na FOI-ju

Na Fakultetu organizacije i informatike izvode se specijalističke izobrazbe koje su akreditirane od strane nadležnih institucija u Hrvatskoj.
Edukacija iz projektnog menadžmenta s naglaskom na istraživačke i razvojne projekte je prva izvannastavna aktivnost akreditirana od strane Sveučilišta, razvijena u okviru TEMPUS InterProject projekta (www.projekti.hr) što znači da su polaznicima izobrazbe priznati ECTS bodovi. Trudimo se znanja i kompetencije djelatnika FOI-a ponuditi širem broju polaznika te kroz ostale programe specijalističkog obrazovanja širiti specifična znanja neophodna za razvoj javnog i privatnog sektora u RH. Ovaj puta želimo predstaviti Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave koji je na Fakultetu organizacije i informatike započeo 1. listopada 2009.g. temeljem odobrenja Min. gospodarstva, rada i poduzetništva Do sada su uspješno održana četiri ciklusa koja je ukupno pohađalo 76 polaznika. Edukacija se izvodi u grupama od minimalno 15 do maksimalno 30 polaznika. Predavači su certificirani treneri u sustavu javne nabave i eminentni stručnjaci iz prakse. Ono što je važno naglasiti jest da je Potvrda o pohađanju programa, koji traje 50 školskih sati, preduvjet za pristupanje polaganju provjere znanja kod Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i dobivanja Potvrde o završenom specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave. Provjera znanja nakon „odslušanog“ programa odvija se u Zagrebu u prostorijama Min. gospodarstva, rada i poduzetništva.
Pristupanje provjeri znanja se ne naplaćuje. Isto tako, vrlo je važna činjenica da je sama Potvrda o završenom programu od 1. siječnja 2010. godine zakonska obveza za sve osobe koje sudjeluju u postupcima javne nabave, ako je procijenjena vrijednost predmeta nabave viša od 300.000,00 kuna za robu i usluge i 500.000,00 kuna za radove. Fakultet će tijekom 2010. godine kontinuirano izvoditi edukaciju.

Povratak na vrh



Žena poduzetnica - Bernarda Cecelja

Uz dugogodišnju predanost poslu, gospođa Bernarda Cecelja je angažirana i u radu humanitarnih, kulturnih i športskih udruga i manifestacija, te osobno i sredstvima firme kroz donacije i sponzorstva pomaže njihove aktivnosti (kulturno–umjetnička društva, športske klubove i sl.). Kuma je zastavi Zrinske garde Čakovec, te članica Lions kluba Sv. Nikola u Varaždinu. Upoznajte našu uspješnu i renomiranu poduzetnicu koja je iz malog gradića Varaždinske Toplice malim koracima kročila sve do vrha poslovnog uspjeha kod nas i u našoj regiji, te mnogim europskim zemljama. Ovo je njezina priča...

Bez obzira da li njeguje cvijeće u svom vrtu ili radi na novom projektu u svom poduzeću, gospođa Bernarda Cecelja uvijek daje sve od sebe. Nasmiješena i puna pozitivne energije svakim danom stavlja pred sebe nove izazove i tempo koji ne može svatko izdržati. Možda je tajna u njenom horoskopskom znaku Bika, a možda samo u velikoj želji da svaki trenutak iskoristi za nešto dobro i korisno svojoj zajednici. Gospođa Cecelja je rođena 11. svibnja 1952. godine u Varaždinskim Toplicama, gdje i sada živi. Po završetku srednje ekonomske škole, odlazi u inozemstvo, u Švicarsku, gdje od 1972. do 1983. godine radi u turističkoj djelatnosti i stječe aktivno znanje njemačkog, francuskog i talijanskog jezika te iskustvo na organizacijskim poslovima. Po povratku iz inozemstva 1984. godine zapošljava se u Tvornici opruga u Varaždinskim Toplicama, na poslovima uvoza i izvoza, a od 1990. do 1998. godine radi kao predstavnica inozemnih tvrtki Burhenne AG - Njemačka i  Spintex AG-Švicarska. Godine 1998. uviđa da na tržištu postoji nedostatak kvalitetnog domaćeg proizvoda iz ove branše, pa kreće u osnivanje vlastitog poduzeća za izradu madraca, kreveta i ostalih srodnih proizvoda, u kojem je osnovni pokretač, strateg i menadžer.
Od samog početka u tvrtki vodi razvojnu politiku, tako da se ostvarena dobit od osnutka nije podizala, već se upotrebljava za financiranje poslovanja, a dokapitalizacijom vlastitim sredstvima jačala se proizvodna moć poduzeća. Otvaraju se nova radna mjesta, tako da je od početnih 13 radnika tvrtka narasla do današnjih 170 radnika, a daljnjim razvojnim planovima i dogradnjom proizvodnog kompleksa radi se i na otvaranju novih radnih mjesta.
Uz sam poduzetnički angažman, gđa Cecelja se i svojom kreativnošću uključila u rad tvrtke, pa je na njezinu inicijativu nastao znatan broj novih, nagrađivanih linija proizvoda kao što su: madrac ORTOSILK - Brončana plaketa MOBIL OPTIMUM 2002. - Ambienta 2002. g.; madraci LAHOR, ROSA, BIOLUXUS - Zatna plaketa MOBIL OPTIMUM 2003. - Ambienta 2003. g.; madraci ALOE VERA, SIMBA, SONATA Zlatna plaketa MOBIL OPTIMUM 2004. - Ambienta 2004. g. i kolekcija madraca SOLUS - Zlatna plaketa MOBIL OPTIMUM 2005, Ambienta 2005. g.MOBIL OPTIMUM (ZV Ambienta, 2000. g., 2003. g., 2004. g. i 2005. g.), te Zlatna kuna - za najuspješnije društvo u kategoriji malih trgovačkih društava u Međimurskoj Županiji 2001. godine.
Danas tvrtka Bernarda d.o.o. proizvodi 40 vrsta madraca i 12 vrsta kreveta, te 20 vrsta ostalih proizvoda namijenjenih ugodnijem spavanju (jastuci, popluni, štep deke, plahte...), a proizvodi i specijalnu liniju madraca za plovila. Ovi se proizvodi prodaju širom Hrvatske u raznim salonima namještaja, a značajan prihod ostvaruje se i plasiranjem u lance elitnih hotela širom Europe. Kvalitetu proizvoda jamče i implementirani standardi kvalitete ISO 9001/2008. Svi proizvodi tvrtke Bernarda podređeni su potrebama korisnika, te nastaju pod sloganom "Dobar san za zdrav život".
Gđa Cecelja svoje djelovanje nije ograničila samo na upravljanje poduzećem, već je aktivna i potpomaže osobno i sredstvima tvrtke donirajući i sponzorirajući mnoge kojima je pomoć potrebna - od raznih udruga invalida do sportskih udruga. Posebno je angažirana u radu Zrinske garde Čakovec, gdje je kuma zastavi, a članica je i Lions kluba Sv. Nikola. Svaki slobodni trenutak provodi u društvu svoje obitelji i širokog kruga prijatelja, a kako je zaljubljenica u prirodu, voli prošetati po zelenoj okolici Varaždinskih Toplica i boraviti u svom vinogradu, gdje na svježem zraku skuplja pozitivnu energiju za rad u tvrtki.

Povratak na vrh



Žene poduzetnice - Jelena Brezovec i Jelena Kovačić

Kada bi više mladih slijedilo njihov primjer, u Hrvatskoj bi postotak nezaposlenosti mladih padao. Mlade, perspektivne i neizmjerno simpatične, djevojke iz poduzeća “Evenio” su nam dale čast da ih predstavimo. Ovo su nam ispričale...

“Ideja za pokretanje projekta nastala je u zelenilu vrta zagrebačkog jazz kluba Bachus jednog proljetnog popodneva 2008. godine. Isprva se radilo samo o želji da se stvori dobar projekt kroz koji bismo u potpunosti mogle razviti i izraziti svoje kreativne i druge sposobnosti i potrebe, no ubrzo je prerastao u poslovni pothvat. Osim želje i ambicije za pokretanjem privatnog poslovanja i potencijala koji smo vidjele u novoj ideji, poklopilo se i nekoliko faktora bez kojih avantura privatnog poduzetništva možda ne bi ni počela: ušteđeni novac koji smo uložile u tvrtku, prijatelji koji su nam preporučili da se javimo Tehnološkom parku u Varaždinu, Vidi Web Award 2008 za najbolju stranicu nakon samo mjesec dana postojanja i puno, puno hrabrosti, jer se odlazak u poduzetničke vode u jeku gospodarske krize većini ljudi činilo u najmanju ruku riskantno. “
Klinfo.hr aktualizira se na dnevnoj bazi. Osnovni kriteriji za biranje tema i sadržaja su informativnost i zanimljivost. Uredništvo se opredijelilo za svojevrsnu verziju portala za roditelje 21. stoljeća, pa klinfo.hr nastoji afirmirati i progovarati o suvremenim problemima i temama roditeljstva, kao što su primjerice sigurnost na Internetu, nasilje među vršnjacima, vegetarijanstvo, najnovija istraživanja i slično.
Evenio d.o.o. svoju šansu vidi u iskoraku iz virtualnog u realni prostor. U narednim godinama želimo uz daljnji razvoj i poboljšanje internetskog dijela poslovanja tj. klinfo.hr projekta, pažnju više usmjeriti na lansiranje konkretnih brandiranih Klinfo proizvoda koji će se sadržajno i vizualno direktno oslanjati na tematiku portala.
Tvrtka posjeduje kreativne resurse za realizaciju niza ideja te uz pomoć Tehnološkog parka i novih ulaganja želi u narednoj 2010. godini pokrenuti projekte koji će kroz nove proizvode i usluge nastaviti zacrtanu viziju – afirmaciju kulture, u njezinom najširem smislu riječi, u odrastanju djece, njihovom poimanju svijeta i usvajanju modernih civilizacijskih tekovina i vrijednosti.
Prilikom osmišljavanja novih proizvoda i Klinfo branda, pažnja se posvećuje i njihovoj izvoznoj mogućnosti i komercijalizaciji, kao i edukativnoj i društveno korisnoj komponenti.

Povratak na vrh



Priznanje za najbolji dojam na 14. Smotri Sveučilišta u Zagrebu

FOI se je već tradicionalno predstavio na Smotri Sveučilišta u Zagrebu, a koja se je ove godine održala od 21. do 23. siječnja 2010.g., u prostorima Studentskog centra u Zagrebu. 
Na smotri su potencijalni studenti FOI-a mogli saznati sve novosti o upisima, državnoj maturi, kao i o programima preddiplomskih studija na FOI-u.Između 33 sastavnice Sveučilišta i 40-tak viših i stručnih škola, Fakultet organizacije i informatike je dobio Priznanje za najbolji cjelokupni dojam.
Ovom priznanju, između ostalog,  su pridonijeli i studenti diplomskog studija koji su FOI uz nastavnike i asistente Fakulteta predstavljali na Smotri. To su: Ivana Blažoti, Sanja Dujmović, Marina Ivčin i Nikola Kadoić.    

Povratak na vrh



Europska poduzetnička mreža

Kada želite proširiti svoje poslovanje u druge države, potreban vam je kompetentan i pouzdan partner. Europska poduzetnička mreža vam pomaže u tome.
Naša baza podataka sadrži tisuće profila raznih poduzeća, a vi možete susresti svoje potencijalne poslovne partnere osobno na našim matchmaking eventima-unaprijed dogovorenim ciljanim sastancima.
Sa stotinjak novo dodanih profila poduzeća svaki tjedan, naša poslovna baza podataka je jedna od najvećih u svijetu. Kada se javite jednom od partnera na Mreži, mi ćemo dodati vašu poslovnu ponudu ili zahtjev u bazu podataka. Nakon toga ćete dobiti ažurirane profile tvrtki zainteresiranih za istu vrstu prekogranične suradnje kao što je i Vaša.
Ukoliko trebate određenu tehnologiju ili inovaciju da biste upotpunili svoj posao ili poslovnu aplikaciju za vašu tehnologiju, i tu vam Mreža može pomoći. Korištenjem Europske najveće baze podataka sa najnovijim tehnologijama, koja sadrži više od 13000 profila, Mreža povezuje istraživačke i komercijalne aplikacije. Ova baza podataka se također ažurira sa novim profilima na tjednoj bazi.
U tehnološke profile spadaju tehnološke ponude ili potražnje. Ukoliko tražite partnera, potrebno je samo da ispunite tehnološku potražnju u kojoj ćete specificirati kakvu vrstu partnera tražite i za koji projekt. Isto tako, ukoliko želite ponuditi Vaše usluge ili proizvode, dovoljno je da ispunite tehnološku ponudu. Svaka tehnološka ponuda i potražnja se odnose na određen projekt, tj. određenu uslugu ili proizvod, no to Vas ne sprječava da na Mreži objavite više ponuda ili potražnji. Pogledajte primjere tehnoloških profila poduzeća na Mreži: http://www.technology-market.eu/all-technologies/Profiles
Tehnološke profile (tehnološke ponude i potražnje) možete pretraživati po zemljama, sektorima, ključnim riječima. Unutar Mreže možete pronaći potencijalnog partnera bez obzira na djelatnost i državu u kojoj se nalazi.
Obratite nam se kao Vašem lokalnom partneru u Europskoj poduzetničkoj mreži, pošaljite nam tehnološki profil svojih potreba ili ponuda – vaš potencijalni internacionalni poslovni partner je možda bliže nego što mislite.

Povratak na vrh



3. Dan međunarodne suradnje na Fakultetu organizacije i informatike

3. dan međunarodne suradnje održat će se 3. ožujka 2010.g., na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. I da bude sve u znaku brojke 3, održava se u dvorani 3 FOI-a. Već tradicionalno, jedan dan u godini na FOI-u posvećujemo međunarodnoj suradnji, mobilnosti istraživača, nastavnika u visokom obrazovanju, studenata. Program je strukturiran u 3 dijela. Prvi dio je posvećen programima mobilnosti istraživača i nastavnika. U drugom dijelu programa prof.dr.sc. Blaženka Divjak, prodekanica FOI-a, moderira raspravu u okviru koje želimo čuti iskustva i dobre prakse sudionika, ali i u okviru koje ćemo otvoriti neka pitanja vezana uz spremnost naših institucija za prihvat stranih istraživača i studenata. Treći dio programa se većinom bavi programima mobilnosti za studente i mlađe istraživače. 
Osim što ćete čuti zanimljive i korisne informacije od naših predavača, Dan međunarodne suradnje je i dobro mjesto za razmjenu iskustava i novih ideja, a sve kako bismo zajedno doprinijeli razvoju internacionalizacije visokog obrazovanja u Hrvatskoj. Na samom događanju aktivno će, svojim prezentacijama sudjelovati: Suzana Karabaić (voditeljica Ureda za međunarodnu suradnju u HIT-u), Bojana Grubišin (voditeljica EURAXESS centra), mr.sc. Zrinka Dujmović (voditeljica Odsjeka za ERASMUS MUNDUS u Agenciji za mobilnost i EU programe), Nina Vranešević (voditeljica projekta u IRO-u), iz Veleposlanstva SAD-a dolaze Saša Brlek (savjetnica za kulturu) i Robert Post (savjetnik za odnose s javnošću), a sa Sveučilišta u Zagrebu, iz Ureda za međunarodnu suradnju, Željka Pitner i Ivana Žganjer. Studenti FOI-a će ispričati svoja osobna iskustva o razmijeni.
U publici očekujemo djelatnike ureda za međunarodnu suradnju na fakultetima i sveučilištima, djelatnike u uredima za znanost, znanstvenike, studente, djelatnike ostalih institucija u RH koje se bave ovom tematikom te sve one koje ova tema zanima iz osobnih ili profesionalnih razloga.
Molimo sve zainteresirane za ovo događanje da svoj dolazak samo najave na e-mail Renate Horvatek (Ured za međunarodnu suradnju Fakulteta organizacije i informatike):
renata.horvatek@foi.hr.
(ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript),
ili na telefon: 042 390 814, do 02. ožujka (utorak) 2010.g.    
Program događanja možete vidjeti na stranicama Centra za međunarodne projekte FOI-a: http://www.projekti.hr/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=5&Itemid=82.

Povratak na vrh



Dekan Fakulteta prof.dr.sc. Tihomir Hunjak primio međunarodno priznanje

Fakultet organizacije i informatike u zadnjih deset godina intenzivno radi na razvoju međunarodne suradnje iz aspekta međunarodnih istraživačkih i razvojnih projekata, ali i iz perspektive razmjene studenata i nastavnika.
Međunarodna suradnja se ne razvija stihijski, već planirano, a s partnerskim institucijama su potpisani i bilateralni ugovori, kojima su regulirane zajedničke aktivnosti i obveze. Fakultet organizacije i informatike ima potpisane bilateralne sporazume s više sveučilišta u EU i SAD-u, a jedno od njih je i Tehničko sveučilište u Bratislavi, točnije Fakultet za znanost o materijalima i tehnologiji. FOI je s njima potpisao sporazum o suradnji 2007.g., a od tada suradnja se je razvijala na nekoliko područja – aktivno sudjelovanje profesora iz Slovačke u Programskom odboru CECIIS konferencije, prijavljivanje zajedničkih projekata te suradnja u okviru ERASMUS programa međunarodne razmjene studenata i nastavnika. U okviru Dana Fakulteta za znanost o materijalima i tehnologiju, dekan Prof. Dr. Oliver Moravčik, dodijelio je medalju Aurel Stodola, dekanu Fakulteta organizacije i informatike, prof.dr.sc. Tihomiru Hunjaku, zbog višegodišnje profesionalne suradnje.
To je nagrada koja potvrđuje da FOI svojim znanjima, kompetencijama i kvalitetom doprinosi razvoju jedne EU visokoškolske ustanove.
Suradnja sa sveučilištima i fakultetima iz EU i šire, prilika je za brži i kvalitetniji razvoj Fakulteta, a samim tim studenata i nastavnika FOI-a.

Povratak na vrh



Na Fakultetu organizacije i informatike održan 1. FOI Forum Live

Prvi Studentski forum o budućnosti FOI-a i IT struke u Hrvatskoj – FOI Forum Live, održan je na Fakultetu organizacije i informatike u četvrtak, 14. siječnja 2010. god. FOI Forum Live je zamišljen kao cjelodnevni događaj usmjeren povezivanju studenata i profesora FOI-a te vanjskih stručnjaka iz informatičkog područja. Forum je okupio brojne studente i profesore FOI-a, koji su kroz niz održanih izlaganja i javnih okruglih stolova promišljali o budućnosti razvoja Fakulteta te o pitanjima studentske uspješnosti. Isto tako, na Forumu se raspravljalo i o budućnosti informatike kao struke, te da li se u Hrvatskoj u dovoljnoj mjeri koristi ICT u svrhu poboljšanja poslovanja javnog i privatnog sektora, ili je ICT još uvijek samo infrastruktura, na koju se troši puno sredstava, a ne koristi u dovoljnoj mjeri kao platforma za inovativne tvrtke ili e-upravu. Na Forumu su sudjelovali i bivši studenti FOI-a, danas uspješni zaposlenici velikih hrvatskih kompanija i državnih institucija, kao što su APIS IT te Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA). Zaključeno je da se Fakultet treba nastaviti razvijati u smjeru njegovanja informatičkih i poslovnih disciplina koje se izvrsno nadopunjuju i čiji sinergijski učinak kao rezultat daje kvalitetne stručnjake iz područja informacijskih i organizacijskih znanosti. Međutim, na Forumu se raspravljalo i realnim problemima koji muče studente i profesore FOI-a, kao što su studentska i nastavnička preopterećenost nastavom, općeniti manjak interesa i pasivnost studenata, problem stvaranja poticajne atmosfere za izvannastavni rad te drugo. Kao završni zaključak cjelodnevnog događanja na Forumu, nametnula se potreba dodatnog rada (od strane Uprave, profesora te studenata) na stvaranju atmosfere međusobnog uvažavanja i otvaranja dijaloga u svrhu daljnjeg razvoja FOI-a. Forum je realiziran uz potporu Uprave FOI-a, dok su glavni organizatori studenti druge godine diplomskog studija FOI-a, koji su nakon 5 godina studiranja, pred vratima diplome, magistra informatike.

Povratak na vrh



Tehnološkom parku Varaždin dodijeljena Povelja za kreativno, znanstveno, inovativno i poslovno stvaralaštvo 

Tehnološki park Varaždin dobitnik je još jedne povelje, ovaj puta za zasluge u radu na projektima za mlade.

Povodom organizacije VEČERI IDEATORA 2010. i otvaranja Javnog natječaja za dodjelu Godišnje nagrade IDEATOR 2010. i IDEATOR RJEŠENJE 2010. Predsjedništvo Društva inovatora "SIGMA" odlučilo je dodijeliti Povelje za istaknuto kreativno,znanstveno , inovativno i poslovno stvaralaštvo.
I ovaj puta Tehnološki park Varaždin je dobio čast biti imenovan jednom od organizacija koje su tijekom prošle godine znatno doprinijeli razvoju projekata i programa mladih u Republici Hrvatskoj.

Povratak na vrh



Mobilisis -jedna od najperspektivnijih tvrtki za venture ulaganja

Tvrtka “Mobilisis” jedna je od finalista natječaja VentureXchange za projekte koji su odabrani za financiranje venture i private equity kapitalom.
U Zagrebu, 23. i 24. veljače 2010.g. održana su VentureXchange događanja pod visokim pokroviteljstvom Vlade Republike Hrvatske, u organizaciji Hrvatska Private Equity, Venture Capital Asocijacije (HVCA), te Infoarene.
Cilj VentureXchange događanja je promoviranje venture capital ulaganja u Republici Hrvatskoj i regiji kako bi se poduzetnicima, ulagačima i financijskim posrednicima stvorilo okružje za uspostavu novih poslovnih veza i međusobnu razmjenu informacija.
Od ukupno 25 prijavljenih projekata, odabrano je 9 finalista (tvrke Mobilisis, Oie Semeljci, Dok-ing, Turbina IPD, Geneplanet, GIS Cloud, Hipersfera, Lifegenetics, i Placeberry) koji za realizaciju svojih projekata žele privući više od 220 milijuna eura. Kategorije za prijavu bila su START-UP (početna faza razvoja poduzeća), TECHNOLOGY MEDIA TELECOMMUNICATIONS (sektori tehnologije (ICT), medija i telekomunikacija), CLEANTECH (upotreba čistih tehnologija), EXPANSION (proširenje poslovanja), BUYOUT (preuzimanja) i TURNAROUND (restrukturiranja).
Među pokroviteljima rado ističemo naše partnere BICRO d.o.o. (Poslovno-inovacijski centar Hrvatske) i EEN (European Comission—Enterprise Europe Network).
Grupu Mobilisis čine varaždinske tvrtke: Trending, Delpro i Wim-Systems. Razvijaju M2M (Machine to machine) aplikacije. Njihov proizvod MOBILISIS je napredan sustav za GPRS prijenos podataka, daljinsko upravljanje, nadgledanje, praćenje motornih vozila kontrolu pristupa… Zapošljavaju 12 stručnjaka, imaju klijente iz cijele Europe i tehnička rješenja koja prate najviše standarde na današnjem tržištu.
Njihov daljnji rad i poslovne uspjehe ćemo i dalje rado pratiti i i objavljivati njihove priče.
Grupu Mobilisis čine mladi i ambiciozni ljudi koji dokazuju da se vlastitim radom, usavršavanjem i motiviranošću i danas mogu ostvariti velika dostignuća i otvoriti vrata u uspješan poslovni svijet.

Povratak na vrh


Copyright © 2010 Fakultet organizacije i informatike i Tehnološki park Varaždin d.o.o.
Ukoliko ne želite primati ovaj newsletter odgovorite nam s napomenom da želite da vas uklonimo s popisa primatelja.