:: newsletter Fakulteta organizacije i informatike Varaždin i Tehnološkog parka Varaždin ::
Newsletter::02/2012

U ovom broju pročitajte:

Provjera inovativnog koncepta – PoC – 4.krug

YICT – izniman uspjeh polaznika EUCIP certifikata

YICT – predstavljanje projekta na Cvjetnom trgu u Zagrebu – 24.03.2012.

Brojni govornici na BICRO okruglom stolu

Projekt FIDES – Poziv na ciklus radionica

5.dan međunarodne suradnje na FOI-u

Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Club-a Varaždin za 2011. Godinu

Provjera inovativnog koncepta – PoC – 4.krug

Poslovno-inovacijska agencija Republike Hrvatske - BICRO upućuje JAVNI POZIV (NN) za podnošenje prijava za sufinanciranje inicijalne faze inovativnih znanstveno-poduzetničkih projekata kroz Program provjere inovativnog koncepta (PoC).

Rokovi za prijavu projekata u Program provjere inovativnog koncepta:

• rok za predaju pretprijava u Prepoznati centar je 9. travnja 2012. godine
• natjecatelji čije su pretprijave pozitivno ocijenjene od strane Prepoznatog centra imaju rok za izradu i predaju potpunih prijava do 25. travnja 2012. godine u Prepoznati centar

Detaljne informacija o Programu i uvjetima sufinanciranja nalaze se u «Priručniku za operativne postupke programa provjere inovativnog koncepta za poduzetnike» i «Priručniku za operativne postupke programa provjere inovativnog koncepta za znanstvenike i istraživače». Priručnici i ostala dokumentacija dostupni su na mrežnim stranicama Prepoznatih centara za provedbu Programa i Poslovno-inovacijske agencije Republike Hrvatske BICRO (www.bicro.hr ).
Projektnu dokumentaciju zaprimljenu od strane Natjecatelja Prepoznati centri dužni su predati u BICRO zaključno do 30. travnja 2012. godine.

Napomena: Ugovori o sufinanciranju projekata odabranih u četvrtom krugu, potpisivati će se ovisno o dostupnim sredstvima financiranja.
Prepoznati centri zaduženi za provedbu Programa provjere inovativnog koncepta su:

Sveučilište u Zagrebu, Ured za transfer tehnologije
Trg maršala Tita 14, 10 000 Zagreb
Centar za istraživanje, razvoj i transfer tehnologije*
(Centar se nalazi na lokaciji Zvonimirova 8)
Kontakt osoba: dr. sc. Vlatka Petrović
T: 01 46 98 164
E: vlatka.petrovic@unizg.hr
www.technology.unizg.hr

* Molimo natjecatelje da uvaže da CIRTT radi isključivo s Natjecateljima koji dolaze od strane znanstvenih organizacija.

Institut Ruđer Bošković
Bijenička cesta , 10 000 Zagreb
Kontakt osoba: Marijana Klasnić Kožar
T: 01 45 71 342
E: marijana.klasnic.kozar@irb.hr
www.irb.hr

Razvojna agencija Zagreb – TPZ d.o.o.
Dragutina Golika 63, Zagreb
Kontakt osoba: Aleksandar Grozdanić
T: 01 3667 149
www.raza-tpz.hr

Tehnološki park Varaždin d.o.o.
Zagrebačka 89, 42 000 Varaždin
Kontakt osoba: Karlo Kukec
T: 042 50 00 51
E: karlo.kukec@tp-vz.hr
www.tp-vz.hr

Poduzetnički centar Pakrac d.o.o.
Zona male privrede 5, 34550 Pakrac
Kontakt osoba: Darian Husko
T: 034 290 650
E: darian.husko@gmail.com
www.pc-pakrac.hr

Tehnološko-inovacijski centar Međimurje (TICM)
Bana Josipa Jelačića 22, 40 000 Čakovec
Kontakt osoba: Ivan Plačko
T: 040 39 55 42
E: ivan.placko@ticm.hr
tic.redea.hr

Znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci d.o.o.
Slavka Krautzeka 83A, 51 000 Rijeka
Kontakt osoba: mr.sc. Neven Tamarut
T: 051 26 59 63
E: step-ri@uniri.hr
www.step.uniri.hr

Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o.
Mletačka 12, 52100 Pula

Centar za istraživanje metala Istarske županije – METRIS
(Centar se nalazi na lokaciji Zagrebačka 30, Pula)
Kontakt osoba: Tea Rosanda
T: 052 388 110
E: tea.rosanda@ida.hr
www.ida.hr

Sveučilište u Splitu, Ured za transfer tehnologije
Livanjska 5, 21 000 Split
Centar za znanstveno-tehnologijski razvitak
(Ured se nalazi na lokaciji Kopilica 5, Split)
Kontakt osoba: Nikola Balić i Jugo Kaćanski
Tel: 021 30 2430
E: nikola@utt.hr , jugo@utt.hr www.utt.hr , www.een.hr

ZADRA – Razvojna agencija zadarske županije d.o.o.
Grgura Budislavića 99, 23 000 Zadar
Kontakt osoba: Katarina Colić
T: 023 492 880
E: katarina.colic@zadra.hr
www.zadra.hr

TERA TEHNOPOLIS d.o.o.,
Trg Ljudevita Gaja 6, 31 000 Osijek,
Kontakt osoba: Ana Nikšić
T: 031 25 10 00
E: ured@tera.hr
www.tera.hr

Poduzetnički inkubator BIOS d.o.o.
J.J. Strosmayera 341, 31000 Osijek
Kontakt osoba: Bela Ikotić
T: 031 209 955
E: bela.ikotic@inkubator.hr
www.inkubator.hr

Povratak na vrh


YICT – izniman uspjeh polaznika EUCIP certifikata

U sklopu projekta Young Innovative Career Trackers (YICT) održan je prvi krug polaganja ispita iz EUCIP Core certifikata. Prvi puta u povijesti održavanja EUCIP Core certifikacije u Hrvatskoj ostvaren je 100%-tni prolazak polaznika.

Edukaciju 19 polaznika provode djelatnici Fakulteta organizacije i informatike, asistenti Goran Hajdin i Tonimir Kišasondi. Radi se o međunarodno priznatom certifikatu čijim pitanjima i ispitu predavači nemaju pristup prilikom planiranja i održavanja edukacije, te je to dodatna potvrda izvrsnosti predavača, ali i provedenog selekcijskog postupka polaznika te izvrsnosti i truda kojeg su uložili sami polaznici edukacije.

Projekt provodi Tehnološki park Varaždin.

Partneri na projektu: Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Grad Varaždin i ICT Klaster Hrvatske.
Suradnik na projektu: Microsoft inovacijski centar.
Provedbeno tijelo: Hrvatski zavod za zapošljavanje.

Povratak na vrh


YICT – predstavljanje projekta na Cvjetnom trgu u Zagrebu – 24.03.2012.

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava (MRMS) u suradnji s ostalim tijelima Operativne struktura za razvoj ljudskih potencijala organizira predstavljanje uspješnih projekata koji su financirani bespovratnim sredstvima kroz IV. komponentu Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA). Predstavljanje će se održati na Cvjetnom trgu u Zagrebu, u subotu 24. ožujka 2012. godine s početkom u 9.00 sati, a među predstavljenim projektima biti će i YICT (Mladi lovci na karijeru).

Oko 9.30 očekuje se dolazak uzvanika koji će proći štandovima uz pratnju novinara. Uz štandove, na postavljenoj pozornici predstavnici Operativne strukture za Razvoj ljudskih potencijala predstavit će cjelokupne rezultate Operativnog programa. Nekoliko predstavnika projekata također će na pozornici održati kratke prezentacije, a bit će emitiran i video uradak s primjerima najbolje prakse u provedbi projekata financiranih uz financijsku potporu Europske unije. Prezentacije na pozornici bit će podijeljene prema tematskim satovima: zapošljavanje, obrazovanje, socijalno uključivanje te socijalno poduzetništvo. MRMS će nakon isteka roka za prijavu kontaktirati nekoliko odabranih projekata te s njima dogovoriti način prezentacije.

Na događanju se očekuje sudjelovanje nekoliko ministara Vlade Republike Hrvatske, te predstavnika Delegacije Europske unije. 

Povratak na vrh


Brojni govornici na BICRO okruglom stolu

Razvijenom inovacijskom infrastrukturom do novih i kvalitetnijih radnih mjesta.

Zagreb, 28. veljače 2012. – Poslovno-inovacijski centar Hrvatske - BICRO u okviru Europske poduzetničke mreže Hrvatske (EEN) i međunarodnog projekta FIDIBE (Razvoj inovativnih poslovnih parkova sa svrhom jačanja inovativnosti i poduzetništva) održao je okrugli stol na temu Uloga inovacijske infrastrukture u internacionalizaciji inovativnog poduzetništva. Brojni stručnjaci iz privatnog i javnog sektora, među kojima se ističu Darko Lorencin, pomoćnik ministra gospodarstva i Marija Rajaković, ravnateljica Uprave za OP za regionalnu konkurentnost pri Ministarstvu gospodarstva, zajedno su s predstavnicima BICRO-a i drugim sudionicima, podijelili svoja razmišljanja i iskustva o mogućnostima razvoja inovativnog poduzetništva u Hrvatskoj.

– Procesom pristupanja Republike Hrvatske Europskoj Uniji pojavljuju se velike razvojne mogućnosti, i to na svim razinama, a osobito za uspostavu okvira za suvremenu nacionalnu razvojnu politiku koja uzima u obzir regionalne posebnosti pri čemu je bitna pripremljenost za povlačenje sredstava iz EU i dovoljan broj gotovih projekata spremnih za financiranje – izjavio je Darko Lorencin, pomoćnik ministra gospodarstva.
Uz već spomenute govornike, svoj su doprinos raspravi na okruglom stolu dali i Boris Golob, direktor STeP-a Ri, Antonija Mršić, voditeljica Odjela za suradničko istraživanje i razvoj u BICRO-u te Dalibor Marijanović, direktor BICRO-a, koji je imao i uvodno izlaganje u učincima Programa razvoja tehnologijske infrastrukture – TEHCRO. – BICRO je u razdoblju od 2007. do 2011. godine potpomogao ukupno 7 infrastrukturnih projekata s više od 54 milijuna kuna. Vrijedi napomenuti kako se trenutno u TECHRO centrima nalazi 77 poduzeća-stanara koja zapošljavaju 650 djelatnika, od čega 40 posto u poslovima visoke dodane vrijednosti, odnosno u istraživanju i razvoju – naglasio je Marijanović.

Pažnju svih prisutnih privuklo je izlaganje predstavnika MZOS-a,dr.sc. Hrvoja Meštrića koji je prezentirao projekt Svjetske banke: „Science & Technology Project Croatia“ kao primjer dobre prakse za cijelu regiju. – Projekt tehnologijskog razvitka omogućio je promicanje sinergije između istraživačkih zajednica i industrije čime su osigurana sredstva i odgovarajući financijski mehanizmi za potporu razvoju, upotrebi i prilagodbi nove industrijske tehnologije, što je, naposljetku, pridonijelo poboljšanju konkurentnosti hrvatskih tvrtki – rekao je Hrvoje Meštrić.

Tijekom rasprave poseban naglasak stavljen je i na tehnološke parkove te njihovu veliku ulogu u stvaranju novih i kvalitetnijih radnih mjesta, kao i na mogućnosti povećanja regionalne uspješnosti i razvoja kroz uvođenje principa pametne specijalizacije (SMART Specialisation). – Tehnološki parkovi u trenutku kada postaju osposobljeni za pružanje savjeta poduzećima osim “čvrste infrastrukture” postaju i mjesta “infrastrukture znanja inoviranja” – rekao je Boris Golob, direktor STep-a RI.

Uz to, predstavljeni su i dosadašnji rezultati međunarodnog projekta FIDIBE. Ovaj razvojni projekt financira Europska unija i provodi se u okviru SEE (South East Europe Transnational Cooperation) programa. Cilj projekta je povećanje inovativnog potencijala i konkurentnosti te promocija poduzetništva koje se prvenstveno temelji na znanju, a u njemu sudjeluje devet partnera iz sedam zemalja (Grčka, Italija, Mađarska, Rumunjska, Slovačka, Slovenija i Hrvatska). Moderator okruglog stola bio je Miodrag Šajatović, glavni urednik poslovnog tjednika Lider, a osim već spomenutih sudionika, rasprava je privukla velik broj poduzetnika i voditelja tehnoloških parkova te drugih zainteresiranih građana.

Povratak na vrh


Projekt FIDES – Poziv na ciklus radionica

FIDES (FROM IP TO BUSINESS: Developing enviroment for start up companies) bilateralni je projekt u okviru Operativnog programa IPA Slovenija – Hrvatska 2007.-2013.

Projekt FIDES usmjeren je na područje intelektualnog vlasništva s ciljem osmišljavanja alata za promicanje i prijenos ideja na tržište. Nakon identifikacije konkretnih ideja, perspektivnog područja i motivacije ključnih izvora u obje države cilj projekta je, između ostalog, upoznati i senzibilizirati širu javnost vezano uz važnost zaštite prava intelektualnog vlasništva kao i s problemima koji mogu nastati njihovim nepoznavanjem.

VIŠE INFORMACIJA i PROGRAM

U sklopu projekta FIDES pozivamo Vas na Ciklus radionica iz područja inovacija i transfera znanja na kojima će domaći i strani stručnjaci preko praktičnih primjera predstaviti ključne pojmove iz područja inovacija i transfera tehnologije. Poseban naglasak bit će na zaštiti intelektualnog vlasništva i komercijalizaciji inovacija. Za vrijeme trajanja projekta provodit će se usavršavanje kroz tri jednodnevna modula u Sloveniji i Hrvatskoj, u mjesecu ožujku i travnju 2012. godine. Na usavršavanje u okviru radionice pozvani su svi koji rade ili žele raditi na inovativnim projektima, odnosno svi koji bi željeli naučiti više o transferu tehnologije i komercijalizaciji inovativnih ideja. Na usavršavanja se možete prijaviti do 18. ožujka 2012. Usavršavanje u okviru projekta za polaznike je besplatno. Broj mjesta je ograničen, stoga prijavite se što prije i zauzmite mjesto na usavršavanju na kojem možete steći nova znanja u području transfera tehnologije i otvoriti nove perspektive u karijeri. Prijavljeni će nakon zatvaranja roka prijave putem elektroničke pošte biti informirani o sudjelovanju u ciklusu radionica te o točnom mjestu i vremenu održavanja radionica.

Povratak na vrh


5.dan međunarodne suradnje na FOI-u

Na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu 20. ožujka 2012. godine održat će se jubilarni, 5. Dan međunarodne suradnje FOI-a. Početak je predviđen za 9:30 sati u dvorani 3 FOI-a u Varaždinu.

Ovogodišnji Dan međunarodne suradnje tematski je posvećen razvoju socijalne dimenzije visokog obrazovanja i ishoda učenja, a sam program koncipiran je u tri dijela.

U prvom dijelu programa održat će se panel diskusija na temu „Društvena odgovornost visokog obrazovanja“. Drugi dio programa posvećen je programima suradnje koji predstavljaju jedan od značajnih instrumenata za stjecanje interkulturnih kompetencija, sve važnijeg ishoda učenja u visokom obrazovanju, uz naglasak na programe razmjene Australije, Francuske i SAD-a. Tema završnog, trećeg dijela, jest internacionalizacija visokog obrazovanja u Hrvatskoj, s osvrtom na podršku stranim studentima. ideja vezanih uz razvoj inkluzivnog visokog obrazovanja te internacionalizacije Jedan od ciljeva Dana međunarodne suradnje jest umrežavanje te razmjena iskustava i ideja vezanih uz razvoj inkluzivnog visokog obrazovanja te internacionalizacije kao važnog instrumenta širenja svijesti o raznolikosti i interkulturalnosti.

Pozivamo sve zainteresirane sveučilišne nastavnike i znanstvenike, studente, djelatnike ureda za međunarodnu suradnju na fakultetima i sveučilištima, djelatnike u uredima za znanost, djelatnike ostalih institucija u RH koje se bave ovom tematikom te sve one koje ova tema zanima iz osobnih ili profesionalnih razloga da se pridruže ovome događaju. Više informacija o programu 5. dana međunarodne suradnje.

Povratak na vrh


Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Club-a Varaždin za 2011. Godinu

Prepoznavanje i poticanje izvrsnosti u društvu cilj je ustrojavanja Fonda za nagrađivanje izvrsnosti unutar Rotary Cluba Varaždin koji je objavio javni poziv za dodjelu “Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Club-a Varaždin za 2011. godinu". Prepoznavanje i poticanje izvrsnosti u društvu cilj je ustrojavanja Fonda za nagrađivanje izvrsnosti unutar Rotary Club-a Varaždin koji temeljem Pravilnika prihvaćenog 10. siječnja 2011. godine objavljuje:
JAVNI POZIV Za dodjelu “Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Club-a Varaždin za 2011. godinu" u obliku novčanih nagrada za sljedeće kategorije:
Poslijediplomska - 2.000 kn,
Prvostupanjska i diplomska - 1.000 kn,
Srednjoškolska razina - 500 kn,
Ostali - do 5.000 kn.

Pravo na nagradu imaju svi građani Republike Hrvatske koji su u 2011. godini pripadali jednoj od navedenih kategorija. Osoba može nagradu dobiti samo jednom u godini. Kandidat za nagradu postaje se prijedlogom Uprave institucije koja je s Rotary Club-om Varaždin potpisala Sporazum o provedbi godišnje nagrade za izvrsnost. Uprava institucije temeljem Naputka za procjenu izvrsnosti Rotary Club-a Varaždin, vlastitih saznanja i primjenjujući načelo nepristranosti izrađuje listu kandidata za nagradu. Izvrsnost kandidata opisuje se i boduje na posebnom obrascu i postaje dio ukupne dokumentacije. Uprava Fonda za nagrađivanje izvrsnosti Rotary Club-a Varaždin temeljem ovako pristiglih lista donosi odluku o nagradama ovisno o godišnjem fondu. Javni poziv za izvrsnost u 2011. godini zatvara se 15. travnja 2012. godine.

Sve dodatne obavijesti mogu se dobiti na web stranici www.rotary-varazdin.hr ili putem elektroničke pošte na adresi andrija.petrovic@tp-vz.hr i benkom@sumins.hr . Nagrade će se uručiti na svečanosti 11. svibnja 2012. godine u 19.00 sati u konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka Varaždin, Zagrebačka 89, Varaždin. Rotary Club Varaždin, Uprava fonda za nagrađivanje izvrnosti.

Povratak na vrh



 

Copyright © 2010 Fakultet organizacije i informatike i Tehnološki park Varaždin d.o.o.


Ukoliko ne želite primati ovaj newsletter odgovorite nam s napomenom da želite da vas uklonimo s popisa primatelja.