:: newsletter Fakulteta organizacije i informatike Varaždin i Tehnološkog parka Varaždin ::
Newsletter::04/2012

U ovom broju pročitajte:

MatchYICT + Afterwork party

INTERINO BizPlan Contest - objava natječaja

BROKERAGE EVENT- internacionalni gospodarski sastanci tvrtki iz područja kreativnih industrija

Posjet ministra

Ljubljana startup

MatchYICT + Afterwork party

ZAGREB - na Trgu Petra Preradovića u Godina dana implementacije YICT projekta bliži se kraju i vrijeme je za završni događaj. Glavni cilj projekta YICT – Mladi lovci na karijeru, kojeg je poduprla Europska unija (kroz program IPA IV-Razvoj ljudskih potencijala) i Otvoreno društvo s ukupnim iznosom od 157.598,96 €.  bio je povećati ICT i poslovne vještine i kompetencije mladih nezaposlenih ljudi kako bi se ubrzalo njihovo zapošljavanje te smanjilo vrijeme potrebno za ovladavanje novim tehnologijama. Uz glavni cilj ostvareno ih još nekoliko pa bi ih 2.5.2012. u 14:30, u konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka Varaždin d.o.o. željeli prezentirati široj javnosti.
 
Događaj je zamišljen kao prilika za formalno i neformalno druženje polaznika YICT edukacijskog programa i predstavnika malih i srednjih poduzeća iz okruženja. Formalni dio uključuje prezentacije YICT projekta iz nekoliko perspektiva (člana projektnog tima, suradnika na projektu, polaznika YICT programa, predavača i tvrtke koja je surađivala na projektu), ali i predstavljanje narednih koraka i projekata koji se nadograđuju na aktivnosti, rezultate i outpute YICT projekta.
 
Besplatne ulaznice možete rezervirati putem web servisa Entrio.hr na:
https://www.entrio.hr/event/matchyict-afterwork-party-306

Agenda događaja:
 
14:30 – 14:40      Uvodna riječ - Andrija Petrović, direktor Tehnološkog parka Varaždin d.o.o.
14:40 – 14:50      Rezultati i outputi projekta YICT - Karlo Kukec, koordinator YICT projekta
14:50 – 15:00      Obrazovni program YICT - Marko Drenovački, direktor MIC-a Varaždin
15:00 – 15:10      Osvrt na projekt iz perspektive predavača - Bernard Toplak, Orion, predavač na YICT projektu
15:10 – 15:20      Učinci projekta na tvrtke iz okruženja - Danijel Premužić, Worx d.o.o.
15:20 – 15:30      Osvrt na YICT iz perspektive polaznika - Andreja Hudek, polaznica YICT edukacijskog programa
15:30 – 15:40      Predstavljanje YICT fonda - Nina Smiljanić, Tehnološki park Varaždin d.o.o.
15:40 – 16:00      Predstavljanje YICT polaznika i podjela diploma
16:00 –                Afterwork party - Start-up Club
 
Veselimo se Vašem odazivu i ugodnom druženju. 

Povratak na vrh


INTERINO BizPlan Contest - objava natječaja

S ciljem poticanja nastanka novih, inovativnih start-up poduzeća te doprinosa razvoju na znanju utemeljenih poduzeća i njihova povezivanja u prekograničnom području Hrvatske i Slovenije, Tehnološki park Varaždin d.o.o. na području Varaždinske županije provodi natjecanje za najbolji poslovni plan – INTERINO BizPlan Contest. Natječaj se raspisuje u okviru projekta INTERINO - Prekogranična integracija znanja, kompetencija i inovacija, financiranog iz Operativnog programa IPA Slovenija – Hrvatska 2007.– 2013.



•    Zašto sudjelovati?

Sudionici natječaja mogu potvrditi inovativnost svoje poslovne ideje, utvrditi njezin tržišni potencijal, osvojiti novčane i druge vrijedne nagrade, pohađati besplatne radionice i dobiti savjetovanje za pisanje poslovnog plana te steći dodatna znanja s područja poduzetništva.
Prilika je to za predstvaljanje potencijalnim ulagačima, širenje mreže poslovnih kontakata te promociju sebe i svoje tvrtke široj javnosti.

•    Tko može sudjelovati?

Natjecanje je namijenjeno studentima, akademskom osoblju, istraživačima, potencijalnim poduzetnicima i kreativcima te postojećim poduzećima do tri godine starosti koja nude mogućnost investiranja u nove poslovne ideje. Nema ograničenja na sektorsko područje, dakle prihvatljive su ideje iz svih gospodarskih grana.

•    Gdje se natjecanje provodi?

Natječaj za najbolji poslovni plan provodi se u 8 regija na području Hrvatske i Slovenije (Međimurska županija, Varaždinska županija, Istarska županija, Zagrebačka županija, Pomurska regija, Podravska regija, Obalno-kraška regija i Osrednjeslovenska regija) od strane INTERINO projektnih partnera. U Varaždinskoj županiji provođenje Natjecanja osigurao je Tehnološki park Varaždin d.o.o.

•    Faze natjecanja

Izbor najboljeg poslovnog plana provodit će se u tri dijela.

Potencijalni sudionici mogu do 27. travnja 2012. predati prijave svojih poslovnih ideja na temelju kojih se odabire 10 sudionika koji će se plasirati u daljnje natjecanje. 02. svibnja 2012. odabire se 10 regionalnih polufinalista kojima se omogućuje u razdoblju od 07.05.2012. – 12.05.2012. sudjelovanje na stručnim radionicama za izradu poslovnog plana u trajanju od 40 sati. 

Regionalni polufinalisti će do 30.05.2012. predati svoje konačne poslovne planove te će stručna komisija sastavljena od 5 članova (2 člana iz Tehnološkog parka Varaždin, 2 gospodarstvenika te 1 član iz akademske zajednice) odabrati 3 finalista Varaždinske županije koji ulaze u posljednji krug regionalnog natjecanja.

Najbolji od njih će imati mogućnost, sa preostalih 7 regionalnih finalista, boriti se za titulu najboljeg poslovnog plana cjelokupnog prekograničnog natjecanja. Proglašenje pobjednika može se očekivati u lipnju 2012. godine.

•    Nagradni fond

Vrijedne nagrade za regionalno natjecanje osigurat će Tehnološki park Varaždin d.o.o iz YICT Fonda koji iznosi 100.000 kuna. Fond je osnovan od strane Tehnološkog parka Varaždin d.o.o. i Grada Varaždina, u sklopu projekta „Mladi lovci na karijeru“ financiranog iz programa IPA IV- Razvoj ljudskih potencijala.

Osim novčanih nagrada, za regionalne finaliste osigurat će se i povlašteni smještaj u Tehnološkom parku Varaždin d.o.o. uz mogućnost besplatnog korištenja usluga poslovnog savjetovanja, mentorstva, umrežavanja i ostalih usluga koje Park pruža.

•    Kako se prijaviti?

Za sudjelovanje u ovom natjecanju potrebno je popuniti Obrazac za prijavu na natječaj i dostaviti ga putem e-maila: interino@tp-vz.hr. Uz sam Obrazac možete pronaći i Pravilnik o natječaju kao i Kriterije za odabir najboljih poslovnih ideja.









Povratak na vrh


BROKERAGE EVENT- internacionalni gospodarski sastanci tvrtki iz područja kreativnih industrija

BROKERAGE EVENT- internacionalni gospodarski sastanci tvrtki iz područja kreativnih industrija 07.05.2012. 10:26:09
Tehnološki park Varaždin,  Znastveno tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci (StepRI), Univerza na Primorskem Znanstveni i istraživački centar Koper pozivaju vas na
 
BROKERAGE EVENT- internacionalne gospodarske sastanke tvrtki iz područja kreativnih industrija
 
10. svibnja 2012, Tehnološki park Varaždin – Centar kreativnih industrija–CREATI::VA Varaždin, Hrvatska
 
Brokerage event će omogućiti razmjenu iskustava i suradnju između pojedinaca, tvrtki i institucija iz Jugoistočne Europe i šire.
 
Više informacija o organizatorima, temama i predavačima možete potražiti na dolje navedenom linku:
http://www.enterprise-europe-network.ec.europa.eu/src/events
/viewregistration.cfm?eventid=3051&tab_id=registration
 
Sudjelovanje na ovim gospodarskim susretima dati će vam priliku da susretnete potencijalne partnere iz Europe tijekom prethodno dogovorenih sastanaka. Također, ovaj događaj će biti jedinstvena platforma za potencijalne partnere da potraže prilike na novim trištima, steknu nove korisnike, nova znanja i upoznaju istraživačke projekte iz područja kreativnih industrija.
              
Teme za raspravu:
 
1.            Kulturni kvartovi kao model urbane regeneracije
2.            Inovativni poslovni modeli u kreativnoj industriji
3.            Razvoj kreativnih industrija u kontekstu socijalnog poduzetništva
 
 
Agenda
 
09:30-10:00   Registracija
10:00-10:15   Otvaranje - Tehnološki park Varaždin d.o.o., Andrija Petrović
10.15-10:45   Kulturni kvartovi kao model urbane regeneracije, Nataša Korošec
10:45-11:15   Inovativni poslovni modeli u kreativnoj industriji, Boris Golub
11:15-11:30   Pauza za kavu
11:30-12:15   Razvoj kreativnih industrija u kontekstu socijalnog poduzetništva, Goran Miloševič
12:15-13:00   Diskusija o temama dana
13:00-14:00   Pauza za ručak
14:00-16:00   Individualni sastanci
 
Za sudjelovanje na brokerage eventu možete se registrirati na dolje navedenom linku:
http://www.enterprise-europe-network.ec.europa.eu/src/events/
viewregistration.cfm?eventid=3051&tab_id=registration

Povratak na vrh


Posjet ministra

Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović u pratnji gradonačelnika Varaždina Gorana Habuša i saborskog zastupnika Maria Habeka, u petak 06.04.2012. sastao se u Studentskom Centru s ravnateljem centra Nenadom Milijašem, mag. inf., dekanom Fakulteta organizacije i informatike prof.dr.sc. Vjeranom Strahonjom, prodekanicom za poslovanje doc.dr.sc. Ninom Begičević Ređep te studentskim predstavnicima.
Tema sastanka bili su projekti Izgradnje studentskog restorana i Sveučilišnog Kampusa Varaždin. Istaknut je problem nedostatnih prostornih kapaciteta Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu kao vodeće visokoškolske institucije u regiji Sjeverozapad, te nezadovoljavajuće razine studentskog standarda, prehrane, kao i studentskog smještaja u gradu Varaždinu i čitavoj regiji. Problem će se djelomično riješiti izgradnjom studentskog restorana investicije od 9 milijuna kuna za koji je sredstva osiguralo Sveučilište u Zagrebu, dok se problem nedostatnih prostornih kapaciteta visokoškolskih institucija u našoj regiji namjerava riješiti kroz projekt Sveučilišni Kampus Varaždin koji će Fakultet organizacije i informatike prijaviti na natječaj Infrastrukturni projekti – Europski fond za regionalni razvoj 2014 – 2020 te će se nastojati osigurati sufinanciranje u okviru fonda za projekte nacionalnog prioriteta.
Dekan Fakulteta prof.dr.sc. Strahonja predstavio je projekt Sveučilišni Kampus Varaždin te ukazao na visoki prioritet projekta za osiguranje nužnih preduvjeta za razvoj visokog školstva u Sjeverozapadnoj regiji.

Povratak na vrh


Ljubljana startup

Dvanaestero studenata Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu sudjelovalo je u Erasmus Intenzivnom programu iz interdisciplinarnog područja vezanog uz provođenje istrage u području elektroničkog poslovanja (e-Discovery) u Manchesteru.
FOI već drugu godinu zaredom sudjeluje kao partner u Erasmus Intenzivnom programu (IP) e-Discovery:detectives in digital age. Radi se o dvotjednom intenzivnom seminaru iz provođenja istrage u području elektroničkog poslovanja, a ove godine mjesto održavanje je bio Manchester, UK. Na temelju natječaja odabrano je dvanaestero studenata (Dino Alagić, Sanja Budić, Tin Fišter, Krešimir Horvat, Marin Kalapać, Josip Lisec, Jurica Martinčević, Nikola Novak, Danka Patafta, Kristina Samošćanec, Daniel Strmečki i Josip Žemberi) koji su sjajno predstavljali FOI. Studente su pratili prof. dr. sc. Neven Vrček, koji je ujedno i voditelj projekta na FOI-u i doc. dr. sc. Markus Schatten.
Uz studente FOI-a, predstavnike Hrvatske, u međunarodnim i interdisciplinarnim timovima sudjelovali su i studenti iz: Nizozemske, Švedske, Španjolske, Engleske i Francuske.
Nakon dvotjednog intenzivnog programa svi naši studenti su uspješno položili ispit koji im je, uz sve ostale izvršene obveze, donio 5 ECTS bodova koji na FOI-u ulaze u ukupan fond studentskih ECTS bodova. Dva najbolja međunarodna tima (od ukupno osam) odabrana su da svojim radom sudjeluju na 11. konferenciji o informatičkom ratovanju i sigurnosti u Francuskoj, te će i tamo jedan FOI-evac (Daniel Strmečki) predstavljati Sveučilište u Zagrebu.
Studenti su redovito pisali blogove i njihove dojmove možete pogledati na http://www.foi.unizg.hr/studenti/iskustva/razmjena/Studenti-FOI-a-u-Manchesteru/Blog

Povratak na vrh



 

Copyright © 2012 Fakultet organizacije i informatike i Tehnološki park Varaždin d.o.o.


Ukoliko ne želite primati ovaj newsletter odgovorite nam s napomenom da želite da vas uklonimo s popisa primatelja.