:: newsletter Fakulteta organizacije i informatike Varaždin i Tehnološkog parka Varaždin ::
Newsletter::05/2011

U ovom broju pročitajte:

Završen 3.krug PoC-a

Održan kick-off meeting za projekt YICT

Startala tri nova projekta u sklopu prekogranične suradnje Slovenije i Hrvatske

Europska mreža ambasadorica ženskog poduzetništva

Održano XV. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu

Asistent FOI-a dobitnik nagrade „Otvorena informatika“

Dodijeljene "Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Cluba Varaždin za 2010. godinu"

Održano predavanje Microsoftovog inovacijskog centra Varaždin

Suradnja Fakulteta organizacije i informatike i Sveučilišta Mid Sweden iz Švedske se uspješno nastavlja

Prof. dr. sc. Vjeran Strahonja novi dekan

Završen 3.krug PoC-a

Poslovno-inovacijski centar Hrvatske – BICRO d.o.o. objavio je rezultate tehničko-tehnološke evaluacije projekata u trećem krugu prijava za Program provjere inovativnog koncepta. Sedamnaest projekata prijavljenih posredstvom Tehnološkog parka Varaždin odabrano je za sufinanciranje putem ovog programa.

Ugovori o sufinanciranju projekata potpisivati će se početkom lipnja ove godine.

Lista odobrenih projekata objavljena je ovdje.

Povratak na vrh


Održan kick-off meeting za projekt YICT

U konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka Varaždin, 23.svibnja 2011., održan je kick-off meeting za projekt YICT – Young Innovative Career Trackers (Mladi lovci na karijeru). Na sastanku su sudjelovali predstavnici vodećeg partnera – Tehnološkog parka Varaždin – Martina Panić, voditelj projekta; Karlo Kukec – koordinator projekta i Nina Smiljanić – financijski administrator projekta te predstavnici partnera – Petar Čavlović – Grad Varaždin, Goran Hajdin – FOI, Katarina Vitić – cro.ict i predstavnik suradnika na projektu – Marko Drenovački, Microsoft Innovation Center.

Na sastanku su predstavljene uloge svih partnera unutar projekta, opisani opći i specifični ciljevi te dogovoren način kako će se projekt voditi i administrirati te koje aktivnosti se trebaju provesti. Dogovoreni su naredni koraci na projetku: Izrada anketnih upitnika, letaka i postera, anketiranje i prepoznavanje poduzeća koja će sudjelovati u projektu, definiranje radionica koje će se održati, definiranje točnih datuma održavanja radionica, pronalaženje odgovarajućih trenera i predavača, anketiranje potencijalnih polaznika i odabir polaznika, izrada detaljnog vremenskog okvira na temelju rezultata ankete.

Više o projektu možete pročitati ovdje.

Povratak na vrh


Startala tri nova projekta u sklopu prekogranične suradnje Slovenije i Hrvatske

Tehnološki park Varaždin zajedno s partnerima započeo je s provođenjem tri nova projekta u sklopu prekogranične suradnje Slovenije i Hrvatske. Radi se o projektima Interino, SocPod i FIDES.

1. FIDES - FROM IP TO BUSINESS
Prekogranični projekt razvoja performansi potpornog okruženja u cijeloj regiji (Slovenija- Hrvatska) radi prepoznavanja i razvoja inovativnog potencijala regije Projekni partneri: 1. Javna agencija za tehnološki razvoj (TIA), 2. Pomurski tehnološki park,3.Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče Koper, 4. Poslovno-inovacijski centar Hrvatske BICRO , 5. Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 6. Tehnološki park Varaždin d.o.o. 7. Znanstveno tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci Trajanje projekta: 27 mjeseci (01.01.2011.- 31.03.2013.) Fond- izvor sufinanciranja: IPA- CBC (Cross border cooperation)- Razvoj poduzetništva Ukupna vrijednost projekta: 876.313,88 € Status projekta: U provedbi

2. INTERINO
Projekt prekogranične suradnje radi stvaranja zajedničkog potpornog okruženja u kontekstu cjeloživotnog učenja za rast i razvoj MSP Projekni partneri: UIP Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske; IRP Inštitut za raziskovanje podjetništva; Tehnološki park Ljubljana; Pomurski tehnološki park; Istarska razvojna agencija (IDA); Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva – CEPOR; Regionalna razvojna agencija Međimurje – REDEA; Tehnološki park Varaždin Trajanje projekta: 24 mjeseca (01.01.2011- 31.12.2012) Fond- izvor sufinanciranja: IPA- CBC (Cross border cooperation)- Razvoj poduzetništva Ukupna vrijednost projekta: 813.329,88 € Status projekta: U provedbi

3. SOCPOD
Projekt prekograničnog povezivanja i jačanja kapaciteta nositelja ideje razvoja socijalnog poduzetništva Projekni partneri: MOZAIK društvo za socijalno uključenost; ZELENI PRST – zavod za zdravo okolje černelavci; POMURSKA GOSPODARSKA ZBORNICA; TEHNOLOŠKI PARK VARAŽDIN; SPECIJALNA BOLNICA ZA MEDICINSKU REHABILITACIJU VARAŽDINSKE TOPLICE; UDRUGA PET+ Trajanje projekta: 24 mjeseca (01.01.2011- 31.12.2012) Fond- izvor sufinanciranja: IPA- CBC (Cross border cooperation)- Razvoj poduzetništva Ukupna vrijednost projekta: 456.443,96 € Status projekta: U provedbi







Povratak na vrh


Europska mreža ambasadorica ženskog poduzetništva - Poduzetništvo i znanje – svjetliji dio priče motivacijski seminar

Tehnološki park Varaždin zajedno sa svojim projektnim partnerima HGK, TERA TEHNOPOLIS Osijek i Visokom školom za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje «Nikola Šubić Zrinski» iz Zagreba nastavlja svoju misiju pokretanja poduzetništva utemeljenog na znanju i inovacijama. Kako je poduzetništvo žena prepoznat, a neiskorišten potencijal kako u gospodarstvu EU, tako i u gospodarstvu Hrvatske – Tehnološki park Varaždin je zajedno sa svojim partnerima pokrenuo projekt Mreža ambasadorica ženskog poduzetništva «EnterpreneuerSHEp Croatia» - kao dijela velike obitelji Europska mreža ambasadorica ženskog poduzetništva. Primarni cilj ovog projekta je ohrabriti žene kako bi u poduzetništvu vidjele šansu, a ne nužnost. Žene često osjećaju nedostatak razumijevanja društvene okoline kao i nedostatak samopouzdanja kada je riječ o upuštanju u rizik poduzetničkih pothvata i otvaranja vlastitih tvrtki. Zbog toga je 1.06. u konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka Varaždin održan motivacijski seminar na kojem su hrvatske ambasadorice ženskog poduzetništva – Ivana Nikolić, Zita Bračko Matulić, Mirjana Rinkovec i Danijela Komar pred pedesetak žena održale zanimljiva i nadahnuta predavanja o tome kako su se i zašto one otisnule u poduzetničke vode, te kako su prevladale i još uvijek prevladavaju sve specifičnosti poduzetništva u Hrvatskoj. S obzirom na veliki odaziv žena različitog obrazovnog profila i dobnih skupina – ova tema svakako zaslužuje da joj se posveti više pozornosti. Iz tog razloga će se održati još jedan takav seminar u 9. mjesecu ove godine, nakon kojeg će se započeti sa trodnevnim radionicama o poduzetništvu kako bi sve zainteresirane žene dobile korisne informacije za pokretanje vlastitih poduzetničkih pothvata.

Povratak na vrh


Održano XV. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu

U organizaciji Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, a pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Vlade RH u hotelskom naselju Solaris u Šibeniku od 26. do 28. svibnja 2011. održano je XV. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu. Na svečanom otvorenju uzvanicima su se prigodnim riječima obratili gospodin Ante Županović, gradonačelnik grada Šibenika, gospodin Goran Pauk, župan Šibensko-kninske županije, gospodin Đuro Popijač, ministar gospodarstva rada i poduzetništva koji je istaknuo kako hrvatska Vlada kontinuirano ulaže u razvoj poduzetništva, što se jasno vidi iz činjenice da je tijekom godina u razvoj 326 poduzetničkih zona u Hrvatskoj do sada uloženo 675 milijuna kuna bespovratnih potpora.
Nakon svečanog otvorenja održana je panel diskusija „Pitajte Vladu Republike Hrvatske“, na kojoj su na pitanja poduzetnika odgovarali Đuro Popijač, ministar gospodarstva rada i poduzetništva, Goran Pauk, župan Šibensko-kninske županije, Leo Begović, predsjednik Uprave HEP-a i Anton Kovačev, predsjednik Uprave Hrvatske banke za obnovu i razvoj. Nakon toga je Tihana Kraljić, državna tajnica pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva u svom izlaganju dala kratki pregled postignuća u razvoju malog gospodarstva u proteklih petnaest godina. Kasnije su održana predavanja na teme: Uloga HBOR-a u razvitku malog gospodarstva, Razvoj institucionalne podrške poduzetništvu u Međimurju – od MPC-a do TIC-a, Razvoj poduzetništva u Ličko-senjskoj županiji, Poduzetništvo kao temelj razvoja. Održane su i četiri radionice, na kojima se raspravljalo o novim rješenjima koja nude Zakon o javnoj nabavi, Zakon o zadrugama, Zakon o sprečavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti, te Fondovi za gospodarsku suradnju - novi izvori financiranja / pomoć konkurentnim tvrtkama. Kao i svake godine dodijeljene su nagrade najboljim poduzetnicima, potpornim institucijama, te učenicima i studentima, a u okviru svečanosti održana je i modna revija ženskih i muških odjevnih predmeta, te obuće hrvatskih proizvođača.
Drugi dan savjetovanja bio je posvećen procesu ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju, te izazovima i mogućnostima koja očekuju male i srednje poduzetnike.
Predstavljen je Nacionalni strateški referentni okvir kojim se povezuju razvojni ciljevi Republike Hrvatske s ciljevima Kohezijske politike, koji daju perspektivu za korištenje strukturnih i kohezijskih fondova nakon pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, te Operativni program za regionalnu konkurentnost, koji definira mogućnosti za daljnji rast i razvoj hrvatskog gospodarstva. Tijekom Savjetovanja predstavljena su i iskustva u korištenju postojećih fondova Europske unije, te su sudionici upoznati s projektima koje Vlada Republike Hrvatske, odnosno nadležno Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, pripremaju kako bi naši poduzetnici i u Europskoj uniji imali mogućnost za bolje organiziranje, funkcioniranje i osvajanje novih tržišta. Savjetovanje je završilo zaključcima Savjetovanja s preporukama radionica, te porukom da svi relevantni dionici sektora malog gospodarstva mogu očekivati potporu u svom poslovanju Vlade RH i nadležnog Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva

Povratak na vrh


Asistent FOI-a dobitnik nagrade „Otvorena informatika“

Asistent na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin, Tonimir Kišasondi, na konferenciji DORS/CLUC dobio je nagradu "Otvorena informatika" za 2010. godinu koju dodjeluju Hrvatska udruga za otvorene sustave i Internet (HrOpen) i Hrvatska udruga Linux korisnika (HULK).

Tonimir je nakon studija nastavio raditi na Fakultetu, na kolegijima Sigurnost informacijskih sustava i Informatika 2, te je među najaktivnijim asistentima. Jedan od najvećih razloga dobivanja nagrade je pokretanje projekta “Razmjena vještina”, zamišljenog kao neformalno okupljanje ljudi zainteresiranih za određenu tematiku kao što su računala, informatika, otvoreni kod i slobodni software, gnu/linux, programiranje, baze podataka i sl. Tonimir kaže kako mu je glavna motivacija za organizaciju Razmjene vještina bila okupiti ljude zbog druženja i razmjene konkretnih znanja vezanih uz informacijske tehnologije, računalstvo te organizacijske vještine, a zanimljivo je što, uz njega, organizacijski tim čine prvenstveno studenti FOI-a. Sudionici su razni IT stručnjaci i studenti, kojima su takve radionice osobito zanimljive jer poslodavci često zahtijevaju konkretne vještine koje studenti nakon završetka školovanja nemaju što im zadaje poteškoće pri zapošljavanju. Razmjenom znanja i iskustava i jedni i drugi povećavaju vlastitu konkurentnost u području ICT-a. Više o Razmjeni vještina može se pronaći na: http://rv.foi.hr

Povratak na vrh


Dodijeljene "Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Cluba Varaždin za 2010. godinu"

Svečana dodjela nagrada najboljim učenicima i studentima za njihova postignuća i radove u 2010-oj godini održana je 11. svibnja 2011. u konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka Varaždin.
Ovo je bila deveta dodjela nagrada i priznanja Rotary Cluba, a nagrađeno je ukupno 34 laureata. Dodjeli su prisustvovali i pročelnik Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, znanost i šport Varaždinske županije, mr.sc. Miroslav Huđek, koji je dodijelio priznanja dobitnicima na srednjoškolskoj razini, gradonačelnik Varaždina, dr.sc. Ivan Čehok, koji je dodijelio priznanja dobitnicima na provstupanjskoj i diplomskoj razini i državni tajnik u Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva, Robert Markt, koji je dodijelio priznanja dobitnicima na poslijediplomskoj razini. Važnost promicanja ideje izvrsnosti na svečanosti su istaknuli i predstavnici partnerskih institucija – Grada Varaždina i Varaždinske županije, naglasivši kako su znanje i kompetencija jedino jamstvo uspješnog razvoja. Nagrađeni studenti s Fakulteta organizacije i informatike su prvostupnici informatike Ivan Curić, Vlatka Sekovanić, Irena Čivrag, Ana Štefulj i Ivana Mišetić na preddiplomskoj razini (za završne radove i postignuća); magistri informatike Dejan Čehulić, Nikola Kadoić i Hrvoje Šen na diplomskoj razini (za diplomske radove) te doktori znanosti Ljiljana Šestan i Mario Jadrić (za doktorske disertacije).   Studenti Fakulteta organizacije i informatike tradicionalno svake godine osvajaju nagrade Rotary Cluba za izvrsnost pa se nadamo da će tako biti i ubuduće te stoga pozivamo studente da se i iduće godine prijave na Javni poziv Rotary Cluba za nagrađivanje izvrsnosti i osvajanje Godišnje nagrade za izvrsnost za 2011. godinu.

Povratak na vrh


Održano predavanje Microsoftovog inovacijskog centra Varaždin
Na Fakultetu organizacije i informatike je 2. lipnja 2011. godine održano kratko predavanje o aktivnostima i programima Microsoftovog inovacijskog centra Varaždin, namijenjenih pripadnicima akademske zajednice, u sklopu kojeg je predstavljen Student Tech Club program radionica i aktivnosti namijenjenih studentima za akademsku godinu 2011./2012. te program certifikacijskih radionica i posebne ponude u sklopu akcije omogućavanja besplatnog stjecanja Microsoftovih certifikata (Microsoft Technology Associate) za studente. Cilj predavanja bio je upoznati sve zainteresirane kandidate s mogućnostima uključivanja u aktivnosti Microsoftovog inovacijskog centra Varaždin, koji imaju za svrhu omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja, vještina i kompetencija te početnog radnog iskustva za vrijeme studija, uz mogućnost spajanja s potencijalnim poslodavcima. Namjena Microsoft Technology Associate (MTA) certifikacijskog programa jest da se utvrdi da kandidat posjeduje osnovno znanje o tehnologiji što će mu pomoći u lakšem svladavanju sljedeće razine Microsoft industrijskih certifikata. Više o MTA certifikaciji možete saznati na:   http://www.microsoft.com/learning/en/us/certification/mta.aspx# i http://www.certiport.com/portal/DesktopDefault.aspx?page=common/pagelibrary/MTA_home.html

Povratak na vrh


Suradnja Fakulteta organizacije i informatike i Sveučilišta Mid Sweden iz Švedske se uspješno nastavlja

Na Fakultetu organizacije i informatike početkom svibnja su boravile dvije gošće iz Švedske - profesorice Ann Larsson-Dahlin i Janet Harling predaju umjetnost u Odjelu za obrazovanje Mid Sweden sveučilišta, s kojime FOI ima potpisan Erasmus bilateralni ugovor te je posjet ostvaren preko programa Erasmus – Pripremni posjeti. Suradnja FOI-a i Mid Sweden sveučilišta traje već tri godine te se zaredalo nekoliko uzjamnih posjeta nastavnika u oba smjera. U međuvremenu je potpisan i Erasmus ugovor za studentsku razmjenu između Fakulteta organizacije i informatike i Sveučilišta Mid Sweden kojime su otvorene mogućnosti za odlazak studenata na studiju Švedsku.
Tijekom 10-tak dana boravka u Varaždinu, gošće su održale prezentacije i razgovarale sa studentima i asistentima FOI-a, posjetile su nekoliko objekata Dječjeg vrtića „Varaždin“ , prisustvovale su satu likovne kulture u 2. osnovnoj školi Varaždin, posjetile su Školu anamirano filma. U slobodno vrijeme su obišle Varaždin i sve njegove znamenitosti te Trakošćan, Zagreb i Međimurje.
Bile su impresionirane svime što su vidjele i njihove dojmove donosimo u kratkom intervjuu:
1. Možete li nam nešto reći o Vašim dojmovima i iskustvima na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin?
Za početak, primljene smo na zaista vrlo prijateljski i profesionalni način, s dobro organiziranim i zanimljivim programom našeg boravka u Varaždinu. Tome je prethodilo mnogo planiranja pa je sve savršeno funkcioniralo i u svakome trenutku smo znale kome se trebamo obratiti – Uredu za međunarodnu suradnju FOI-a! Svakako moramo istaknuti kakav je predivan osjećaj kada se o tebi brinu i dočekaju te kolege koji znaju tko smo, kako izgledamo i zašto smo došle. Svjesne smo da su svi koje smo tijekom raznih aktivnosti upoznale volontirali, što znači da smo dočekane s osmjesima i iskrenim interesom, kako od osoblja Fakulteta tako i od studenata. Posjet je bio vrlo koristan na svim razinama, profesionalno ali i privatno, zahvalne što smo mogle to doživjeti.
2. Možete li usporediti i pronaći neke razlike i sličnosti između hrvatskog i švedskoga visoko-obrazovnog sustava?
U Hrvatskoj smo boravile tek nešto više od jednog tjedna pa su naše spoznaje površne, ali ima nekih vrlo jasnih razlika. U Švedkoj je uobičajeno studirati i na daljinu izvan kampusa, često boraveći na kampusu samo jedan tjedan u mjesec dana. U Varaždinu studenti više borave na fakultetu, i svakako im predavanja duže traju. Na Mid Sweden sveučilištu rijetko imamo večernja predavanja, ali čini se da je u Hrvatskoj uobičajeno da studenti i nastavnici rade od 7.00 h ujutro do 21.00 h navečer!
Također, u našem sustavu ima mnogo modularnih kolegija, gdje se bodovi skupljaju za module, pa čak i ako student odustane od programa ima nešto za pokazati prilikom zapošljavanja. Ispiti se izvode na razne načine, nešto što je zainteresiralo nastavnike i studente u Varaždinu način na koji mi koristimo portfolio sustav u nastavi likovnog odgoja. Student dokumentira i reflektira sve što se radi na kolegiju, kao i tijekom pisanja domaćih zadaća, to se kasnije ocjenjuje, a može se prikazati i na razgovoru za posao (čule smo kako se sličan sustav koristi i na nekim kolegijima na FOI-u).
Financiranje studija također se znatno razlikuje. U Švedskoj studenti uzimaju vladine zajmove koje, jednom kada se zaposle, vraćaju tijekom dužeg perioda. Međutim, studentski smještaj u Hrvatskoj je mnogo jeftiniji, kao i studentska hrana – zaista ničeg takvog nema u Švedskoj! Studenti u Švedskoj su nešto stariji kada počnu studirati, pa ima više razlika u dobi studenata.
3. Imate mnogo iskustva s obrazovanjem predškolskih učitelja u Švedskoj. Što mislite o pristupu likovnoj umjetnosti u Dječjem vrtiću „Varaždin“?
Oduševljene smo iznimnom kvalitetom kreativnog rada koje smo vidjele u vrtićima u Varaždinu! S ograničenim prostorom i sredstvima predškolskki učitelji čine čuda u dječjem vizualnom i kreativnom razvoju. Rijetko smo viđale tako impresivan rad! Način rada djece pokazuje kako ih odgojitelji vode i potiču da prošire svoju percepciju svijeta oko sebe. To je u pravom smislu temelj svakog učenja.
Vidjele smo mnogo dokaza analize, dječjeg istraživanja, ekperimentiranja i ohrabrivanja od strane odgojitelja. To ne bi bilo moguće bez stručne i brižljive pozornosti odgojitelja. Već pripremamo prezentaciju koju ćemo prikazati našim studentima i pri tome ćemo potaknuti raspravu o sredstvima koja su potrebna da bi se radilo na takav način. Mnogi vjeruju kako je zgrada ono što čini vrtić, naravno važno je imati dobar prostor i dovoljno financijskih sredstava kako bi se dobro radilo, no kvaliteta osoblja je ono što čini vrtić onakvim kakav jest. Varaždin ima na što biti ponosan i nadam se da ćemo nastaviti suradnju s vrtićima koje smo posjetile.
4. Na koji način biste htjeli nastaviti suradnju s Fakultetom organizacije i informatike?
Imamo nekoliko kolega na Mid Sweden sveučilištu koji sada mogu uspostaviti korisnu suradnju s kolegama u Varaždinu, od nastavnika engleskog jezika i vizualne umjetnosti, preko profesora informacijskih znanosti, do stručnjaka za međunarodne projekte. Oba fakulteta koriste internet i on-line komunikaciju kako bi ostali u kontaktu pa udaljenost ne bi trebala predstavljati problem. Voljele bismo ponovo ugostiti kolege s FOI-a na našem fakultetu i zaista vjerujemo kako ovo nije naš zadnji susret s Hrvatskom, Varaždinom i Fakultetom organizacije i informatike.

Povratak na vrh


Prof. dr. sc. Vjeran Strahonja novi dekan Fakulteta organizacije i informatike

Na 29. sjednici Fakultetskog vijeća održanoj 24. svibnja 2011. godine izabran je novi dekan Fakulteta na mandat od 2 godine - prof. dr. sc. Vjeran Strahonja, redoviti profesor na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin, na novu će dužnost stupiti početkom nove akademske godine. Na toj će poziciji, a po isteku četverogodišnjeg mandata, zamijeniti dosadašnjeg dekana prof. dr. sc. Tihomira Hunjaka. U svojem mandatu prof. dr. sc. Strahonja nastavit će s provođenjem aktivnosti dosadašnje uprave, u čijem je sastavu djelovao kao prodekan za financijsko-materijalno poslovanje. Uz to, uloga novog dekana u razdoblju koje slijedi bit će značajna i proaktivna zbog niza prilagodbi novim zakonskim okvirima, ali i činjenici da će fakulteti uz sveučilišni karakter djelovanja trebati funkcionirati kao poduzetnički orijentirane institucije. Pri tome se posebice misli na sudjelovanje u gospodarskim i znanstvenim projektima preko kojih fakultet i ostvaruje sponu s realnim sektorom.
Novoizabrani dekan Fakulteta organizacije i informatike Varaždin prof. dr. sc. Vjeran Strahonja profesor je na Katedri za razvoj informacijskih sustava. Akademsko obrazovanje stekao je na Elektrotehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, na kojemu je diplomirao i magistrirao, dok je doktorat iz informacijskih znanosti stekao na Fakultetu organizacije i informatike. Jedan je od vodećih IT stručnjaka s iskustvom od 25 godina u primjeni informacijskih i srodnih tehnologija. Vodio je i sudjelovao u nizu projekata razvoja informacijskih sustava i reinženjeringa poslovnih procesa, a 10 je godina bio i direktor varaždinske IT tvrtke s više od 20 zaposlenih usmjerene na istraživanje, razvoj, integraciju, primjenu i održavanje složenih informacijskih sustava, a posebno geografskih informacijskih sustava.

Tim koji će sa prof. Strahonjem najuže surađivati u dvogodišnjem mandatnom razdoblju čine prof. dr.sc. Diana Šimić (prodekanica za znanstvenoistraživački rad) i doc. dr.sc. Zlatko Erjavec (prodekan za nastavu).

Povratak na vrh


 

Copyright © 2010 Fakultet organizacije i informatike i Tehnološki park Varaždin d.o.o.


Ukoliko ne želite primati ovaj newsletter odgovorite nam s napomenom da želite da vas uklonimo s popisa primatelja.