:: newsletter Fakulteta organizacije i informatike Varaždin i Tehnološkog parka Varaždin:: No. 10/2010


Dragi čitatelji,

dobrodošli u 10. izdanje newslettera Organizacije i informatike i Tehnološkog parka Varaždin. U ovom broju čitajte o događanjima u Tehnološkom parku Varaždin, novim projektima njegovih stanara te aktivnostima kreativaca iz Centra kreativnih industrija. Vijesti s FOI-a donose izvještaj s međunarodne konferencije, nove kolegije na fakultetu te nove projekte pokrenute u suradnji s gospodarstvom.

U ovom broju pročitajte:    VRH

Održana TehnoInCon Konferencija i ICT Brokerage event 2010

Završen rok za prijave na 2.krug PoC programa

eSkills za stanare CKI-a

Ambasadori ženskog poduzetništva

Kolegiju „Analiza i razvoj programa“ treća nagrada za najbolji e-kolegij

Imagine Cup Launch Days na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin

SciBar – „Stres“

Završen šesti ciklus edukacije iz područja javne nabave

Djeca i znanost



Održana TehnoInCon Konferencija i ICT Brokerage event 2010

U četvrtak, 21. listopada 2010. godine u konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka Varaždin d.o.o. održana je TehnoInCon konferencija, a u sklopu nje ICT Brokerage event- međunarodni sastanak ICT poduzeća.
Konferenciju i brokerage event organizirao je Tehnološki park Varaždin sa EEN (Enterprise Europe Network) partnerima- TERA Tehnopolis iz Osijeka i Sveučilištem Primorska – znanstveno istraživačkim centrom iz Kopra, te u suradnji sa stanarima Tehnološkog parka Caddprint d.o.o. i Microsoft inovacijskim centrom.
Na Brokerage eventu sudionici su imali priliku susresti se sa potencijalnim poslovnim partnerima na sastanku koji se unaprijed dogovora. Događaj je jedinstvena platforma gdje potencijalni partneri traže nove kupce, nova tržišta, prijenos znanja i tehnologije te nove istraživačke projekte.
Fokus konferencije bio je na Zaštiti intelektualnog vlasništva u ICT sektoru. Jednosatno predavanje održao je Mladen Vukmir iz Odvjetničkog ureda iz Zagreba „Vukmir i suradnici“.
Fokus Brokerage eventa bio je na dvije teme:
1. Vrijednost integracije mobilnih rješenja u poslovnom okruženju
Predavač: Mobendo d.o.o. Citus d.o.o.
2. Kulturna baština budućnosti- virtualni svijet kulture
Predavač: Caddprint d.o.o.
Sudionici ovog događaja izrazili su zadovoljstvo odabranim temama i stekli vrijedna znanja za buduće poslovanje njihovih tvrtki te ostvarili potencijalno korisne poslovne kontakte. Neke od tvrtki sudionika izrazile su želju za suorganizacijom budućih sličnih događanja tako da novi događaj ovog tipa najavljujemo za proljeće sljedeće godine.

Povratak na vrh



Završen rok za prijave na 2.krug PoC programa

15.10.2010. godine istekao je rok za predaju projektnih prijava na 1.krug natječaja PoC. Proces evaluacije za 1.krug bit će završen tokom mjeseca studenog te ćemo Vas o rezultatima izvjestiti u sljedećem broju newslettera.
Podsjetimo, sredstvima iz fonda PoC želi se pružiti prilika svim projektima u početnoj fazi razvoja kako bi dobili odskočnu dasku i bili financijski osigurani za početna ulaganja. Upravo je taj početak, rana faza inovacije, često najteži dio oživljavanja projekata jer nosioci često nemaju početna sredstva. Smisao provjere inovativnog koncepta (engl. Proof of concept) je utvrditi tehničke karakteristike i komercijalni potencijal rezultata istraživanja. Program provjere inovativnog koncepta podupire pred-komercijalne aktivnosti istraživača i poduzetnika na putu razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških procesa, s ciljem pružanja potpore u ranoj fazi razvoja inovacije, kako bi se pomogao i usmjerio daljnji razvoj i smanjio rizik investicije u kasnijoj fazi. Program financira poduzetničke ideje s visokim komercijalnim potencijalom i nije zamišljen kao izvor financiranja za znanstvene projekte.
Program bespovratnim sredstvima u iznosima od 35.000 do 350.000 HRK po projektu financira sljedeće aktivnosti:
• Provjeru i zaštitu intelektualnog vlasništva
• Demonstraciju tehničke izvedivosti
• Izradu funkcionalnog prototipa.
Uz ove tri osnovne aktivnosti, sredstva se mogu iskoristiti i za analizu tržišta, poslovno planiranje, razradu koncepta i/ili strategije za razvoj ili komercijalizaciju proizvoda te poslovnu podršku za utvrđivanje tržišne isplativosti. Aktivnosti na projektu traju najviše 6 mjeseci od dana potpisa Ugovora o financiranju projekta. Dokumentacija potrebna za podnošenje prijave nalazi se ovdje.
Tehnološki park Varaždin, kao jedan od prepoznatih centara za provođenje ovog programa, predao je nešto veći broj projekata nego u 1.krugu te očekuje ponavljanje dobrih rezultata iz 1.kruga.

Povratak na vrh



eSkills za stanare CKI-a

Od početka 2010. godine Centar kreativne industrije pod upravom je Tehnološkog parka Varaždin. Kapaciteti Centra su potpuno popunjeni, svaki stanar ima svog mentora, a zajedničkim dogovor stanara Centra i mentora utvrđene su i potrebe za edukacijama. Naime, smisao osnivanja Centra kreativne industrije nije samo osiguranje prostora stanarima, već i prepoznavanje potreba za usavršavanjem, organiziranje edukacija i profesionalni razvoj poduzetnika-kreativaca. U želji da osigura najkvalitetniju edukaciju iz područja upotrebe informatičke tehnologije, Tehnološki park Varaždin u suradnji sa Microsoftom Inovation Centrom započeo je sa održavanjem programa eSkills.
Program se sastoji od 3 razine:
1. eSkills Digital Literacy a pokriva područje osnova računala, internet i www, sigurnost i zaštita privatnosti, te digital lifestyles
2. eSkills Basic IT skills pokriva područje poznavanja operativnog sustava, naprednog korištenja društvenih mreža, te upotrebu web aplikacieSkills
3. Advanced IT skills otkriti će dodatne tajne i trikove prilikom korištenja
Worda, Excela, Power Pointa i Windowsa 7
Prvi dio edukacije polaznici su „odradili“ prošli tjedan, te vrijedno nastavljaju dalje. Edukaciji su se odazvali svi stanari Centra.
Po završetku sva tri modula polaznici će dobiti uvjerenje o pohađanju (Certificate of Completion).

Povratak na vrh



Ambasadori ženskog poduzetništva

Za potrebe provođenja europskog projekta Mreža ambasadora ženskog poduzetništva
Tehnološki park Varaždin d.o.o. poziva zainterisrane poduzetnice da postanu dio hrvatske mreže ambasadora ženskog poduzetništva
Što ćete dobiti?
-plaćeni odlazak na godišnju konferenciju Europske mreže ambasadora ženskog poduzetništva
-mogućnost umrežavanja sa poduzetnicama iz cijele Europe
-mogućnost promoviranja vlastite tvrtke i poduzetničkog pothvata
Što će se od vas tražiti?
- da nađete vremena za 1 godišnju konferenciju u Bruxellesu i 2 konferencije u Hrvatskoj
- da kroz 2 seminara inspirirate druge žene da se odluče za poduzetništvo
- da kroz vlastitu priču ispričanu u medijima pomognete promijeniti stav društva prema ženskom poduzetništvu
Koje kriterije tebate ispunjavati?
-dobro znanje engleskog jezika
-biti poduzetnica najmanje 5 godina
-voditi tvrtku od najmanje 5 zaposlenih
Temeljem gore navedenih kriterija 2 poduzetnice biti će izabrane u hrvatsku mrežu ambasadora ženskog poduzetništva.
Ukoliko ste se prepoznale u ovom tekstu i spremne ste na nove izazove javite nam se
do 11.11.2010. e-mailom na : info@tp-vz.hr
Za sva pitanja možete se javiti na 500-050 Emiliji Žuvić ili Martini Panić.

Povratak na vrh



Kolegiju „Analiza i razvoj programa“ treća nagrada za najbolji e-kolegij

Kolegij „Analiza i razvoj programa“ s Fakulteta organizacije i informatike dobio je treću nagradu za najbolji e-kolegij Sveučilišta u Zagrebu u akademskoj godini 2009./2010. Autor e-kolegija je Zlatko Stapić, dipl. inf., dok su u izradi nastavnih materijala sudjelovali i nositelj kolegija prof.dr.sc. Neven Vrček i dr.sc. Ruben Picek.
Ocjenjivački sud ovaj je kolegij FOI-a ocijenio kao dobro organiziran i inovativan, s visokom razinom upotrebe ICT tehnologije i ostvarenom interaktivnošću između studenata i nastavnika i studenata međusobno. U anketama koje su provedene i odgovorima studenata, studenti su o kolegiju izrazili vrlo pozitivno mišljenje, a posebno su istaknuli dobru organiziranost kolegija i preglednost raspodjele kvalitetnog materijala koji su izradili autori kolegija.
Na natječaju je pobijedio kolegij Otvoreno računarstvo s Fakulteta elektrotehnike i računarstva, dok je drugo mjesto osvojio kolegij Metodika likovne kulture 1,2 i 3 s Učiteljskog fakulteta.

Povratak na vrh



Imagine Cup Launch Days na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin

Na Fakultetu organizacije i informatike održan je Imagine Cup Launch Days. Imagine Cup je prestižno svjetsko studentsko tehnološko natjecanje. Udružuju se najsjajniji mladi umovi i zajedno koriste moć tehnologije kako bi riješili najveće svjetske probleme. Imagine Cup Launch Days organiziraju Microsoft Student Partneri u suradnji s Microsoft Hrvatska kako bi studentima na njihovim matičnim institucijama predstavili Microsoft Imagine Cup natjecanje, Microsoft akademske programe, ali i najnoviju tehnologiju.
Cijeli događaj je zamišljen tako da se kroz niz predavanja predstave različita područja aktivnosti Microsofta namijenjenih akademskoj zajednici (Imagine Cup natjecanje, Microsoft Innovation Center, Microsoft Student Partners program, MSDNAA, DreamSpark itd.) te da se ukratko predstave zanimljivosti i novosti iz područja softvera i tehnologije općenito.

Povratak na vrh



SciBar – „Stres“

U ponedjeljak 8. listopada 2010. u 18 sati u Info Clubu FOI-a (Rupa) održat će se treći po redu SciBar ove godine. Tema je „Stres i što s njim“. Kroz ovu uvijek aktualnu tematiku provest će nas gošća predavač Prof.dr.sc. Lidija Arambašić, cijenjena hrvatska psihologinja, autorica niza knjiga i znanstvenih i stručnih radova i dobitnica nagrada u području psihologije. Predstojnica je Katedre za kliničku i zdrastvenu psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek za psihologiju.
Kroz predavanje gošće i ispunjavanjem zanimljivih upitnika bit ćete u mogućnosti utvrditi što vam najčešće uzrokuje stres i na koji način se to može izbjeći ili riješiti.

Povratak na vrh



Završen šesti ciklus edukacije iz područja javne nabave

Šesti ciklus izobrazbe u području javne nabave završen je 20. listopada 2010. Grupa se sastojala od 12 polaznika koji su nakon odslušanih 50 školskih sati dobili Potvrdu o pohađanju programa, koja je preduvjet za pristupanje polaganju provjere znanja kod Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i dobivanja Potvrde o završenom specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave.
Ovaj specijalistički program izvodi se na FOI-u od listopada 2009. godine i do sada su ga uspješno završila 103 polaznika.

Povratak na vrh



Djeca i znanost

U ponedjeljak 11. listopada 2010. Fakultet organizacije i informatike Varaždin posjetila su djeca Dječjeg vrtića "Varaždin" iz Koprivničke ulice u pratnji svojih odgojiteljica gđe. Božene Cenić i gđe. Ljiljane Majcen. Dvadesetak djece razgledalo je FOI, posjetilo Fakultetsku knjižnicu i Centar za informatičku podršku (Jedinicu za tehničku pomoć izvođenju nastave), kratko prisustvovalo predavanjima kolegija „Matematika“ i laboratorijskim vježbama na računalima te razgovaralo s nastavnicima i ostalim djelatnicima Fakulteta. Nakon razgledavanja djeca su se okrijepila u kafiću Info club u podrumu Fakulteta.

Povratak na vrh


Copyright © 2010 Fakultet organizacije i informatike i Tehnološki park Varaždin d.o.o.
Ukoliko ne želite primati ovaj newsletter odgovorite nam s napomenom da želite da vas uklonimo s popisa primatelja.