Zadnjeg dana trodnevne radionice za pripremu hrvatskih
tvrtki na izlazak na tržište SAD-a, održane u Varaždinu od 16.11. do
18.11., 11 timova prezentiralo je svoje akcijske planove. Žiri sastavljen od trenera
i mentora radionice odlučio je da je najperspektivniji akcijski plan izradio tim „Mister Maginsky“.
Mister Maginsky (http://www.mistermaginsky.com/) je brend koji stoji iza inovativnog koncepta
muškog donjeg rublja. Nagrade za pobjedu omogućit će im korištenje usluga i
infrastrukture sedamdesetak inkubatora u Chicagu, što njihovom proizvodu daje
potencijal ubrzanog globalnog rasta.
Program je bio namijenjen
tvrtkama koje imaju potencijal, ambicije
i potrebnu razinu spremosti za izlazak na globalno tržište. Sudionici
radionica imali su prilike saznati sve
potrebne informacije za pokretanje poslovanja u SAD-u, iz prve ruke čuti uspješna i neuspješna iskustva
hrvatskih poduzetnika koji posluju u SAD-u, te uz mentorsko vođenje izraditi svoje akcijske planove za vlastiti
proboj na tržište SAD-a.
Dodatnu draž
radionici dali su i networking eventi u popodnevnim satima. Tako su sudionici
imali prilike sudjelovati na osmom po
redu Devzmeetupu (devzmeetup.com) te poslušati panel na kojem su
sudjelovali treneri radionice Scott
Steward, Fabrice Bonvoisin i David Baker.
U večernjim satima
organizirani su networking eventi u
obližnjem pubu gdje su se sudionici radionice družili s organizatorima
Devzmeetupa te vlasnicima i zaposlenicima tvrtki iz Tehnološkog parka Varaždin.
Bila je to odlična prilika za uspostavljanje novih poslovnih kontakata u
neformalnoj atmosferi.
Radionicu „Fast
track to Chicagoland“ (ft2c.eu, #ft2c2016) organizirao je Tehnološki park Varaždin pod pokroviteljstvom Američke ambasade u
Zagrebu, Europske poduzetničke mreže i Europske komisije. Suorganizatori su
Devzmeetup i Voogle, a partneri WorldChicago, US Department of State, mHub
Chicago, Overseas Express i GeekDesign.