HR | EN | FR
Voogle konferencija u Varaždinu okupila preko 230 sudionika iz 9 zemalja EU 10.04.2014. 11:25:46

U srijedu, 2.4.2014. u Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu održana je Voogle konferencija 2014. Organizator konferencije bio je Tehnološki park Varaždin d.o.o. koji je u suradnji s lokalnim partnerima, Mediatrend d.o.o. i Varaždinskim obrtničkim portalom te partnerima na EU projektima DanubePie i Europska poduzetnička mreža okupio sudionike iz 9 zemalja Europe.

 


U programu ovog međunarodnog stručnog skupa sudjelovali su stručnjaci iz Njemačke, Finske, Austrije, Slovenije, Bugarske, Mađarske, Rumunjske, Srbije i Hrvatske, a okupilo se ukupno 234 sudionika.

 

Program konferencije započeo je uvodnim panelom na kojem su sudjelovali Andrija Petrović, direktor Tehnološkog parka Varaždin, Vjeran Strahonja, dekan Fakulteta organizacije i informatike te Goran Habuš, gradonačelnik grada Varaždina. U sklopu panela predstavljeni su novi strateški projekti u gradu Varaždinu, a kao najvažniji istaknut je projekt Tehnološki park 2. Rezultat je to dugogodišnjeg zajedničkog rada lokalne samouprave, akademske zajednice i Tehnološkog parka u gradu Varaždinu.

 

 

U „keynote“ sesiji predavači Mario Brkić, Reinhard Willfort i Svjetlana Vukić iznijeli su svoja iskustva rada na inovativnim projektima s dodanom vrijednošću, kreiranja novih platformi za financiranje poduzetničkih ideja te izgradnje brenda temeljenog na novim trendovima i eko dizajn principima.

 

Poslovnu sesiju otvorio je Dražen Šimleša koji je pričao o potencijalu i prednostima unapređenja poslovanja korištenjem eko dizajn pristupa. Paivi Korhonen upozorila je na sve korake i mjere opreza koje je potrebno preduzeti da se loši projekti ne bi dogodili dobrim ljudima. Panel na kojem su sudjelovali Ivica Penić, Mirela Španjol Marković i Elvira Mlivić Budeš bavio se modernim pristupom poduzetničkoj edukaciji. Uslijedilo je nadahnuto izlaganje Hrvoja Bujasa te njegovo objašnjenje stava zašto treba biti „lud“ da se postane poduzetnik.

 

Paralelno s poslovnom održavala se developerska sesija na kojoj su predavači Ivica Kruhek, Tonimir Kišasondi i Bernard Toplak održali interaktivna predavanja s posebnim osvrtom na razvoj kompleksne web trgovine, savjetima i dobrim praksama u odabiru IT infrastrukture te prednostima i manama open source rješenja.

 

Kao uvod u startup natjecanje poslužila je prezentacija Petera Koruna s temom „Od vizije do investicije“. Za titulu Voogle startup godine borilo se 7 timova. Njihov zadatak bio je prezentirati svoj proizvod u obliku trominutne prezentacije nakon koje je stručni odbor imao 6 minuta vremena za pitanja. Treće mjesto pripalo je riječkom timu Homzzer, s inovativnom mobilnom aplikacijom za prezentaciju i trženje nekretninama. Drugo mjesto odnio je varaždinski Podrum, platforma za komunikaciju i suradnju unutar organizacije. Prvo mjesto i titula Voogle startup godine pripala je zagrebačkom timu „Croatia rescue“ s mobilnom aplikacijom koja služi brzom lociranju unesrećenih osoba slanjem SOS poruke. Vrijedne nagrade za prvoplasirane osigurali su Algebra, Startup Slovenia, PODIM, Tehnološki park Varaždin, Voogle Idea Accelerator, Marivam d.o.o., Filaks d.o.o. i GeekDesign.

 

 

U startup panelu kojeg je moderirao Bojan Pečnik sudjelovali su članovi stručnog odbora startup natjecanja Reinhard Willfort, Jure Verhovnik, Mihovil Barančić, Hrvoje Bujas i Matija Tomašković. Raspravljalo se o tipičnim poduzetničkim problemima i pogreškama, ali su predstavljene i mnoge inicijative koje služe upravo otklanjanju tih istih problema. Predstavljena je i partnerska konferencija PODIM (www.podim.org) koja će se održati sredinom svibnja u Mariboru, a okupit će preko 600 sudionika.

 

 

U popodnevnom dijelu Voogle konferencije održano je 229 B2B poslovnih sastanaka. Sastanci su se po „speed dating“ principu održavali u ložama kazališta. Organizator je za posjetitelje pripremio jednu novost u obliku „poslovnog blind datinga“. Putem online sustava za svakog posjetitelja slučajnim je odabirom dogovoren poslovni sastanak. Ova ideja naišla je na vrlo dobar odjek među posjetiteljima.

 

Voogle konferencija 2014 okupila je poduzetnike, potencijalne poduzetnike te predstavnike akademske zajednice i potpornih institucija s ciljem međusobne razmjene znanja, iskustava, poslovnih trendova i ideja. U skladu s ovim ciljem koji je ostvaren u skladu s očekivanjima doneseni su glavni zaključci ovog skupa: 1.Potrebna je intenzivnija suradnja gospodarstva i akademske zajednice s ciljem povećanja efikasnosti poslovnog sektora, 2.Novi poslovni trendovi i platforme kao što su eko dizajn i crowdfunding efikasnom i adekvatnom primjenom mogu poduzetnicima donijeti značajnu tržišnu prednost i 3.Razmjena znanja, ideja i poslovnih kontakata može značajno skratiti i olakšati put do poduzetničkog uspjeha.

 

Konferencija se održala pod pokroviteljstvom Europske poduzetničke mreže i Europske komisije putem projekta DanubePie.

 

Sve informacije i novosti vezane uz Voogle inicijativu mogu se pronaći putem službene stranice voogle.com.hr te Facebook, Twitter, Youtube i Flickr kanala:

 

<< Natrag